Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@Bea.S kehottivat odottamaan yhdet menkat ennen uudelleen yrittämistä mutta kun niitä ei alkanut kuulumaan...aika pitkään odottelin kunnes menin hakemaan apua. Puoli vuotta ainakin meni niin että kierto oli aivan sekasin, nyt taas vihdoin normaali 32 päivää.
  2. H

@Bea.S mulla ei kuulunut kolmeen kuukauteen menkkoja ku:n jälkeen jotka pistettiin tulemaan lääkkeillä. Ja sen jälkeen ainakin 3 menkat oli aivan sekasin, kierto kesti vaihtelevasti 42-50 päivää. Ilmeisesti kroppa kertoo sen koska on valmis uusiin yrityksiin o_O
  3. H

Onko täällä muita kellä ollut kohdunulkoinen ja toinen munanjohdin? poistettu?
  4. H

Tiedän, ärsyttävää!!!
  5. H

@Mrs.Ö yritetään pitää lippu korkeella ja tukea täällä toinen toisiamme. Kyllä mua näyttää ainakin hitusen helpottavan kun huomaan etten ole ainoa tässä tilanteessa tai näiden tunteiden kanssa. @Naadis muakaan ei ärsytä täällä plussanneet, hassua, täällä jopa toivoo että mahd. moni plussais...
  6. H

@heikura79 tiedän tunteen, et ole yksin :unsure::love:
  7. H

@Maaria1980 en ole käynyt puhumasta asiasta kenenkään kanssa, niistä tulis itkureissuja :cry: tosin nyt alkaa jo vähän helpottamaan mutta harmittaa niin kovasti että miks mulla on aina niin huono tuuri. Yritän silti pysyä reippaana mutta välillä ei vaan jaksa. No sainpahan ainakin aikaiseksi...
  8. H

@Maaria1980 kyllä tää aina masentaa, sama tilanne kuukaudesta toiseen mutta yritän psyykata itseäni etten ihan kokonaan masentuisi. Tuntuu etten viime kesän ku:n jälkeen ole oikein pystynyt elää normaalia elämää. Ei kiinnosta nähdä ketään, eikä tehdä mitään...mutta silti yritän ja päältäpäin...
  9. H

Meinasin omalla kohdallani ihan samaa o_O
  10. H

Noniin sieltä ne taas tuli, uus kierto alko. Tsemppiä kaikille, ei heitetä rukkasia kehiin :) hyvää viikonloppua!!
  11. H

@kookospieni en huomannut sun viestiä ollenkaan. Onnea plussasta :love:
  12. H

Joko täällä jollain on hyviä uutisia? Loisi positiivista mieltä muillekin ;) itse odottelen kuukautisia huomenna, ehkä ylihuomenna...lottovoittoki ois kiva, ettei ne alkaiskaan :D mutta kyllä ne taitaa taas sieltä olla tulossa. Peukkuja kaikille!!(y)
  13. H

Voitasko sopia että kaikilla tärppäis seuraavasta tai meneillään olevasta kierrosta :love: peukkuja, kaikista pettymyksistä huolimatta. Mä tyhmänä menin tekemään jonkun testin mikä kertois jo 4 päivää ennen menkkoja kuin on käyny. No negatiivinenhan sieltä tuli!! En jaksanut tosin muuta...
  14. H

Masentavaa tämä yrittäminen kun tuntuu että kuukaudesta toiseen tulee vaan pettymyksiä. Aina sitä kuuntelee kaikenmoisia merkkejä ja toivoo parasta mutta lopulta kuitenkin pettyy :( tämmönen päivä taas tänään.
  15. H

Tuon Ku:n aikana muuten ei mulla ollut minkäännökösiä raskauteen viittaavia oireita paitsi nopeasti rasvoittuvat hiukset jonka sitten tajusin jälkeenpäin. Toisaalta en tuolloin vielä kytännyt kaikenlaisia tuntemuksia toisin kuin nyt ;)
  16. H

Täällä ihan uus kirjottelija...32v ensimmäisestä haaveileva. Ku leikattu (oik. munanjohdin poistettu) 7/2016 jonka jälkeen ensimmäiset kuukautiset 10/2016 keltarauhashormonikuurin avulla. Kierto ollut sekaisin viimeisintä lukuunottamatta joka oli vihdoin normaali 32. Nyt dpo4 ja jännittää olisko...

Yhteistyössä