Hakutulokset

  1. R

    Marraskuun murut

    Heippa, Tänään käytiin varhaisultrassa, ja kyllä siellä pieni sydän sykki ja kaikki näytti hyvältä. ❤️ Olo on ihan epäuskoinen, viimesyksyinen menetys kaihertaa edelleen, mutta pakko se on uskoa että tällä hetkellä ainakin kaikki on hyvin, ja nyt ollaan siitä onnellisia. Aika näyttää ❤️ Laitoin...
  2. R

    Marraskuun murut

    Hyvä että vuoto on lakannut! Mulla ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa np-ultra vasta 12+2 ja 12+4..
  3. R

    Marraskuun murut

    6+ viikosta eteenpäin kai suosittelevat, mun mielestä fiksuinta mennä 7+ ellei ole 100% varma hedelmöittymispäivästä :) on niin päivistä kiinni milloin se syke alkaa näkymään jos on alkaakseen. Tulee vain turhaa huolta jos liian aikaisin menee, eikä vielä sen takia näykään.
  4. R

    Marraskuun murut

    Niin tuttuja ajatuksia. Esikoisesta itkin ensimmäiset kolme kuukautta keskenmenon pelkoa, ja loput puolivuotta juoksin synnytysvastaanotolla kuviteltujen liikehälyjen takia. Ensimmäinen raskaus oli mulle henkisesti ihan yhtä helvettiä, en uskonut vielä synnytyssalissakaan, että tämä vauva...
  5. R

    Marraskuun murut

    Täältä myös varovainen keskusteluun liittyminen. :) Reilu viikko sitten plussattu, la 17.11. Taustalla kkm rv12, noin puolivuotta sitten. Eli hyvin jalat maassa ollaan, ja kovasti tietenkin parempaa onnea tälle kerralle toivotaan. :) Oireita ei kamalasti ole rintojen aristusta, alavatsan...

Yhteistyössä