Hakutulokset

1. M

Marraskuun murut

Tervetuloa uusille! Täällä käyty varhaisultrassa, syke löytyi. Viikkoja luultua vähemmän, tuon ultran mukaan LA 11.11. Rinkilä, ymmärrän hyvin, että helpommin sanottu kuin tehty... stressaamattomuus. Myös mulle edellinen raskaus oli todella raskas henkisesti. Se pelko oli niin konkreettista...
  2. M

Marraskuun murut

orcidea: Näin mä olen käsittänyt, että etenkin pieni vuoto on alkuraskaudessa aika yleistä ja useimmiten harmitonta. Oireista oli moni kertonut. Mulla on ollut vähän ajoittain etovaa oloa, kerran olen kuitenkin vain oksentanut. Meinaa palella (ei kokoaikaa), nälkä tulee helpommin ja ajoittain...
  3. M

Marraskuun murut

Onnea taas uusista plussista! Joku kyseli varhaisultrista, mäkin olen käsittänyt että usein suositellaan käyntiä 7+0 -> koska syk tosiaan pitäisi jo silloin löytyä, voi toki löytyä jo aiemmin. Mutta jos kovinkin ajoissa menee ja ovis onkin ollut pari päivää aiemmin niin voi "turhaankin"...
  4. M

Marraskuun murut

Hei, taustalta minäkin jo vähän väliin huikkailen. Olen 31v ja toista odotan alkumetreillä, la mennee marraskuun alkuun - pitkän kierron takia vähän epäselvää, joten laittoivat neuvolasta varhaisultraan lähetteen. Mutta helmikuun loppupuolella oli vielä nega ja maaliskuun alkupuolella plussa...

Yhteistyössä