Hakutulokset

  1. M

    Ensiapua erittain vasyneelle aidille...

    Ei tuossa mun mielestä häpeämistä ole! Ei ole mikään ihme, jos arki kolmen lapsen kanssa väsyttää! Mäkin mietin, ettei ois henkistä, et eihän sua esim masenna? Mut kyllä voi olla ihan jotain fyysistäkin väsymystä, saatko miten nukuttua? Ootko neuvolassa jutellu? Masennustesti (en tie miten...
  2. M

    oon vissii sairas...

    Hei! Mulla on ollu samantapaisiakin tunteita ja ylipäätään oon kipuillu tosi tosi paljon raskauden ja nyt vauva-arjen kanssa erinäisistä syistä! Ajoittain on ollu tosi vaikeaa jaksaa katsoa huomiseen, mut niin vaan on tähän päivään asti selvitty. Saat munkin sympatiat! joskus äidin on vaan...
  3. M

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Mäkin voisin välillä kirjoittaa kuulumisia eli että tänne kuuluu aika hyvää. Vauva tuntuu jo aika isolta, kun välillä liikkeitä koettaa mahan päältä ja muutenkin on sujunu ihan suht ok. Painoa on tosin tullu noin 7kg yhteensä, mut en vielä ala juuri stressata. Stressaan sitten, jos alkaa ihan...
  4. M

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moikka pitkästä aikaa! Niin se taitaa mulle ja miehelle ja pienelle ja koirille tulla muutto, kun pääsin opiskelemaan toiseen kaupunkiin! En tiedä kyllä yhtään, että milloin päästäis muuttamaan, mut noh, joskus. Vauva on täälläkin harjoitellut liikkeitä, mietin jo, että miltä tuntuu...
  5. M

    Mitkä tuotteet/ruuat ovat odotusaikana pahaksi?

    http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;9878;10024;10156;10165;10170;10190
  6. M

    Mitkä tuotteet/ruuat ovat odotusaikana pahaksi?

    Kannattaa välttää lisättyä A-vitamiinia! Just eilen juttelin aiheesta lääkisopiskelijaystäväni kanssa, niin se voi olla haitallista ilmeisesti oikeasti (ja nyt plekään jos olen huolittomuuttani, itsekkyyttäni ja välinpitämättömyyttäni litkinyt sitä jossain vitaminisoidussa mehussa!) Samoin...
  7. M

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    emmamma: en vihjannut siihen, kun muuten vaan ajattelin, et tulee huono omatunto, jos en muitakin varoita, et a-vitamiini voi olla oikeasti haitallista ilmeisesti. Kun mä ainakin olin jotenkin ajatellut, että no ei se nyt ehkä oikeasti olekaan niin tai jotakin... surettaa nyt sit, kun oon jotain...
  8. M

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Sanna-78: Musta kanssa on tuntunut, että on maha vähäsen arka tai semmonen kummallisen tuntunen. Mulla on vatsa tullut esiin. Tein sellaisia kesähameita, joissa on leveämpi resori ja siihen vaan kangas ommeltu (venytetty eli vähän ryppyjä tai sellaista) äitin avustuksella :) Mut nyt sit...
  9. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    pitää vielä sanoa, ennen kuin muut kipuilijat saa sätkyn, että en edelleenkään jaksa kovin pelätä mitään vakavaa. Mut neuvolantädin puheesta ymmärsin, et esim virtsatulehdus suljetaan pois tms. En sit tiedä tosiaan, et minkä kipuilun pitäis olla normaalia ja minkä ei :o
  10. M

    PELKÄÄN KOHDUN ULKOISTA, KERTOKAA KOKEMUKSIA?? HELP!

    Tai muutenkin voithan kokeilla soittaa neuvolaan, jos siellä ymmärrettäisiin?
  11. M

    PELKÄÄN KOHDUN ULKOISTA, KERTOKAA KOKEMUKSIA?? HELP!

    Mä kans pelkäsin aluksi kohdunulkoista, varsinkin kun mun alamaha kipuili mun mielestä niin toispuoleisesti lähinnä vasemmalta. Kaikki on kuitenkin tähän asti tuntunut menevän ihan hyvin eikä ollut kohdunulkoinen (nyt 17+0 vissiin) :) Mut voithan myös, jos on rahaa (tai jos vaikka neuvolan...
  12. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Helmentyttö: Kuulostaa hyvältä ja järkevältä! Mistä oot ostanu? Ja oliko kuin kalliita?
  13. M

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Tänne ei kuulu ihmeempiä. Oon ihan innoissaan masun kasvusta, vaikka se nyt vielä ei iso olekaan:) Opiskelu sit stressaa, kun haluaisin vaihtaa opiskelupaikkaa, mut pääsykokeet jo 4.6 ja noin 7% pääsee sisälle... et täällä luetaan pääsykokeisiin, mut en usko, et pääsen. Sen verran vähän oon...
  14. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    emmamma: Niinpä kai. Uskomattomalta tuntuu. Siivosin myös yhtenä päivänä niin innolla, että yöllä en selältä meinannut päästä vessaan :/ Vasen jalka ei ois halunnut kävellä ja tais selkä vähän kipuilla, mutta oudosti. Yksi ystävä ehdotti, et jos iskias-tyylistä... Kaikkea se raskaus teettää:)
  15. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Aadan äiti: Mulla repii kanssa mahaa joskus just yöllä tai joskus muutenkin ehkä repässy, kun oon liikahtanu nopeasti. Ihmettelen, että mistä johtuu, kun on vaikka vasemmalla ei todellakaan missään kohdun kohdalla (arvelen niin, sen verran ylempänä, eikö kohtu ole aika alhaalla?) Mutta eiköhän...
  16. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Tännekään ei kuulu mitään ihmeellistä. Pahoinvointi hellitti jo useampi viikko sitten, mikä on helpottanut elämää ihan älyttömästi. Nyt sitten väännän vielä viimeisiä viilauksia kandintyöhön ja toivon, että se menee läpi... :kieh: Seuraava neuvola ois vasta 15.5 ja sitä odottelen... jos...
  17. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    emmamma: No mut ajattele miten paljon enemmän sua pelottais, jos et pääsis varmistamaan pitkään aikaan, että kaikki hyvin! Tosiaan vuoto voi olla normaalia, eikös? Mun pitäisi lukea tentteihin ja mennä kotiin siivoamaan... Mikä elämys on ollu käydä parina päivänä yliopistolla syömässä, maistuu...
  18. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Mä nyt päätin, etten mene esittämään opinnäytetyötä (tai missä vaiheessa se on), kun kerran ohjaaja sanoi, että ei tarvi (pahoinvoinnin vuoksi, joka nyt kyllä lähes loppunut. Mut kun se esiintyminen muutenkin jännittää ja eilen oli taas huono olo ja aammulla ätläkkää oloa, päätin näin). Vähän...
  19. M

    lapsettomien parien kateus

    Peesaan edellistä kommentoijaa... Aihe voi olla ihan kohtuuttoman kipeän tuntuinen, ei välttämättä pysty iloitsemaan toisen onnesta jos on itsellä ihan epätoivoinen olo... :\| Joillekin lapsi on elämän suurin tai suurimpia unelmia, jos sit näyttää, että sitä ei saa kokea koskaan, voi olla vain...
  20. M

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Nyt on ultrassa käyty ja sydän sykki ja pieni vähän liikuskeli! Ihan epätodellinen olo, kun kaikesta muusta stressaan ja sit nyt muuttuu vauvan tulo vaan todellisemmaksi tai todennäköisemmäksi... Laskettu aika pari päivää muuttui, nyt on 30.10, mutta en kyllä vaihda pinoa! Ihan hyvin voi syntyä...

Yhteistyössä