Hakutulokset

  1. K

    Joulukuiset 2019

    Erittäin varovaisin mielin liityn tänne mukaan. Meille tehty PAS luonnonkiertoon 15.3., ensimmäisen plussatestin tein 23.3. ja LA sijoittuisi ilmeisesti 2.12. päivään. HCG-arvot mulla verestä mitattuna kuitenkin ovat tällä hetkellä liian matalat ja eivät ole tuplaantuneet ihan odotetussa...
  2. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Noniin nyt on täälläkin käynti takana päin, ja ihanaa sanoa, että se meni kyllä todella hyvin! Kuten kerroin aikaisemmin, olen tehnyt ruokavaliomuutoksen ja paino on vähän laskenut. Ja kuinka ollakaan, sain keskiviikkona täysin puskista vahvaakin vahvemman ovisplussan testiin!!! :) päivällä...
  3. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Oho, vastasinkin jo ennen kuin edes luin näitä kaikkia uusia viestejä :D kiitos kysymästä Domi, verikokeet meni paremmin kuin olin ajatellut. 13 pulloa otettiin. Tuloksetkin jo tuli omakantaan ja sieltä niitä kattelin. Näyttäisi että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä oon kyllä epäillyt...
  4. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan Domi! :love: Uskotaan että tää on nyt se mini jonka syliin asti saat <3 Piusy, hyvin todennäköisesti lähdette liikkeelle Letrozoleilla jos näyttää siltä ettet ovuloi. Rinta(?)syöpälääke, googlailemalla löytyy siitä paljon tietoa ja kokemuksia. Vähän sinun...
  5. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Domi, peukut pystyssä täällä teille! (y) Jännitän sun puolesta! Mulla on tänään tosiaan kp 3. Haluan ottaa ne kaikki kerralla, niin on sitten ainakin pois alta ja kaikki tulokset kerkeää varmasti tulla hyvissä ajoin. Vihaan niin paljon verikokeita että mieluummin vaan alta pois eikä tarvii...
  6. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Niin ja lisäyksenä vielä se että esikoista yritetään meilläkin :) vuosi sitten yksi raskaus alkoi luomuna mutta meni melkein heti kesken. Sen jälkeen ei ole uutta plussaa tullut. Hoidoissa ollaan oltu viime helmikuusta asti.
  7. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Love, onpa harmi jos negaa näytti testi :( jotenkin sitä ajattelisi että negatiiviseen tulokseen "tottuu" (ikävästi sanottu, mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan), mutta kyllä se silti pahalta tuntuu joka kerta. Aina sitä osaa kuitenkin toiveet nostattaa joka kierrossa uudelleen, mikä on tietysti...
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/SbDpRK Auttakaa mua! Näettekö haamua? Tänä aamuna 4 tunnin pidätyksellä, dpo 9 menossa. Haamu ilmestyi tuohon noin 1-2 minuutin kohdalla mutta kuivuessaan haihtui pois. Itsestä tuntuu että siinä olisi ollut häivähdys väriä. Onko kellekään muulle käynyt näin?
  9. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Piusy, tervetuloa jengiin ja kovasti tsemppiä hoitoihin, toivottavasti selviätte vähällä :) Love, tiiätkö mitä mullakin noita rfsu:n liuskoja tällä hetkellä ja eivät anna melkeen minkäänlaista viivaa :unsure: kun taas pc antoi tänä aamuna jo melkein plussan. Oiskohan joku viallinen erä...
  10. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikka! Minäkin pienen paussin jälkeen palailen tänne kirjoittelemaan :) Ihan ensiksi haluan sanoa Domille, että kun E:lle pääset, niin kannattaa ottaa asia puheeksi että miten jatkossa saisit ultrat Feminolle sinulle sopiviin aikoihin. Koska itselläni tuossa tilanteessa E antoi minulle oman...
  11. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi kaikille! Ei oo hetkeen tullut tänne kirjoiteltua. Meidän vauvaprojekti päätettiin nyt jättää hetkeksi tauolle. Tarkoitushan oli mennä tässä kuussa Kuopioon InOvaan inssiin, mutta long story short, ei mennäkään. Feminon toimintaan olen ollut kovin pettynyt. Ja lisäksi olen tässä kuussa...
  12. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joko Domi teillä oli keskustelu? Jos vain jaksat/haluat jossain vaiheessa niin tule kertomaan miten meni.
  13. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heips! Mites muilla menee? Täällä saatiin hyvin ovulaatio aikaan ja tänään onkin sitten dpo 0. Sunnuntaina kävin ultrassa E:lla ja pistin pregnylin samana iltana. Eilen ultrattiin vielä uudestaan ja yksi oikein hyvä follikkeli oli juuri irtoamaisillaan ja kohdun limakalvo näytti tosi hyvältä! :)...
  14. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pahoittelut negoista Domi ja Kesänlapsi:cry: Mitäs nyt tapahtuu? Oliko Kesänlapsella vielä alkioita pakkasessa? Ja mites Domilla nyt?
  15. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ounou Domi! :D toi on kyllä hankala tilanne. Itelläni oli kerran silleen että oltiin istuskelemassa pienen kaveriporukan kanssa baarissa. Kukaan heistä ei tiedä meidän hoidoista. Olin ottanut Lugen mukaan mutta jostain syystä se unohtui miehen taskuun enkä ollut ottanut sitä omaan laukkuuni :D...
  16. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tehdään kunnallisellakin.
  17. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos Domi ja Kesänlapsi! :) Teillä taisi molemmilla olla tällä hetkellä piinapäivät päällä jos oikein ymmärsin? Millos testipäivät, joko jännittää? :) Ja Domi, joo, ainakin tätä oviksen induktiohoitoa E tekee Feminolla, mutta eipä varmaankaan sitten muuta. Eli inseminaatio olisi varmaan...
  18. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Se unohtui vielä mainita, että E tutkinut myös miehen simpat ja niissä kaikki ok, "vika" siis vain minussa.
  19. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei kaikille! Mahtuisikohan tänne mukaan keskusteluun? Domi, Love, Kesänlapsi123, Voikukka:) ja muut, olen lukenut tätä teidän kanssakäyntiänne varmaan neljä päivää jo. Kymmeniä sivuja :D Eksyin tänne aika sattumalta ja "koukkuun" jäin. Olen teidän kanssanne aika eri tilanteessa. Lapsettomuutta...
  20. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kertokaa joku mielipiteitä :D tuleeko noilla testeillä noin selkeitä viivanpaikkoja? 5 min sisällä kuitenkin otettu kuva.

Yhteistyössä