Hakutulokset

  1. S

    Kumpi on pahempi nalkuttava..

    Kyllä kääntyisin nalkuttavan vaimon puoleen, nalkutus on kamalaa (itse joskus syyllistynyt ja nyt parantanut tapani) Kyllä se poissaolevuuskin on paha mutta nalkutus pahempi. Voisin jopa väitää että nalkutus lisää poissaolevuutta!
  2. S

    Uudesta raskaudesta...

    Mulle tehtiin kaavinta 5 viikkoa sitten. Lääkäri sanoi, ettei tarvi odotella menkkoja vaan heti kun jälkivuoto on ohi voidaan alkaa uusiin yrityksiin. Että on erilaisia ohjeistuksia näköjään
  3. S

    1968 syntyneet

    mäkin ja ensimmäisen sain!!ja jääkin viimeiseksi vaikka lapset ovat todella ihania!! :heart:
  4. S

    Onko lapsen saanti muuttanut suhtautumistasi naiseesi

    Mies ei halunnut kun masu alkoi kasvaa eikä halua vieläkään,ei nuku samassa huoneessa,harrastaa seksiä yksin,netti apuna siinä.Ilmeisesti minä en hänen fantasioihin mahdu,kiloja jäi synnytyksestä muutama,vauveli on nyt reilu kaksi kuukautta vanha. Mies patistaa aloittamaan pillerit,mutta jos...
  5. S

    minkä ikäisenä uimaan

    Kuinka monta kk:tta tulisi meidän pikkuherran olla että voitaisiin ottaa mukaamme uimaan? Herra oli aika pienipainoinen ja nyt vajaa 2kk ikäisenä painaa vajaa 5 kiloa. (mikäli se vaikuttaa tuohon uimaan lähtemiseen??) Kiitos vastauksistanne etukäteen sussa

Yhteistyössä