Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

Älä googleta turhaan, koska sieltä tulee aina kaikkein ikävimmät jutut heti vastaan. En tiedä tuosta luokasta (itselläni on kyllä ollut muutoksia joita seurattiin), mutta sen tiedän että Suomessa seuranta ja hoidot tuon osalta tehdään todella huolellisesti! Aina kun siis huomataan muutoksia...
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mullakin saattaa kierto välillä venyä ja myös välivuodot ol välillä enemmän tavallisia kun epätavallisia.. valitettavasti :( siitä varmaan oma pelkokin kumpuaa että mä saan varmaan venailla sitä plussaa melko kauan! Ja I know!! Mulla on ollut jopa ehkäisyn kanssa tollasta ailahtelua, kun on...
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Tiituu toivon todella, että nyt tärppäisi pian! :) Toivottavasti sinä tai kukaan muukaan ei muuten ymmärtänyt viestiäni/kysymystäni väärin! Olen siis aina tiennyt että yrittämisessä voi mennä pitkään (juuri kaiken lukemani ja kuulemani perusteella) ja jotenkin sen takia suhtaudun omiin...
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kuinka kauan te täällä kirjoittavat olette yrittäneet? En halua kääntää veistä haavassa, mutta sen perusteella mitä olen lueskellut eri foorumeilla on vauvan saaminen monella kaikkea muuta kuin helppoa ja nopeaa. Itse olen jotenkin varautunut siihen että pitkään voi mennä, kun ei tässä vaiheessa...
  5. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos! Katotaan muuttuuko mieli vielä herralla :LOL:
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Heissan kaikki! Vihdoin uskaltauduin tänne kirjoittamaan, kun pitkään olen vaan omaksi iloksi (tai kateudeksi ;)) käynyt lukemassa tämän ryhmän juttuja ja haaveillut siitä että pääsen itsekin mukaan jännäilemään! Ollaan 28-vuotias pariskunta, yhteiseloa noin 3 vuotta takana ja esikoinen olis...

Yhteistyössä