Hakutulokset

  1. S

    Tampere ja pikku-lizkon kirpputori?

    Kävinpä minäkin siellä ja oli todella suolaset hinnat. Näköjään kun haalari on reiman niin ei ole väliä minkä kuntoinen se on,voi pyytää 40e risasta ja todella kuluneesta. Ja huippunasamanlaiset yhdistelmät joista itse maksoin 80 e niin maksoi tuolla 180 e!!!
  2. S

    Ymph... perjantaina päätin, ettei ikinä enää... vaan kuinkas

    Ihana tarina. Itselleni kävi esikoisen kanssa kerran näin: työtelin ylpeänä vaunuja kohti myyrmannin kauppakeskusta ja ihemettelin. kun vastaantulijat hymyilivät, nojoo selvishän se mullekin siel kauppakeskuksessa; oli unohtunut pyöränsuojukset päälle. :whistle:
  3. S

    Boolin ohjeita :P

    Meidän häissä oli boolia johon tuli kirkasta viinaa, mansikkalikööriä ja spriteä, koristeeksi mansikoita :p
  4. S

    nielurisaleikkauksesta

    lupasin hoitaa kaverin lasta kun vie toisen lapsensa nielurisaleikkaukseen. ajattelin että siinä ei koko päivää mene mutta nyt äiti ilmoitti että iltapäivään menee ainakin tai voi olla että iltaan asti?? häh meneekö siinä noin kauan?? onko kenen lapselta leikattu nielurisat,oliko kipeenä kauan?
  5. S

    Vaunut pienee tilaan

    Meillä on saman merkkinen auto ja carenan yhdistelmä meni pyöriä irrottamatta sisään ja jäi vielä tilaa kauppakasseille.
  6. S

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Työkaveri tokas pukukopilla, kun vaihdoin työasua, että voi ei noihin sun tisseihin ei kyllä enää auta push upitkaan! Siis se ei nähnyt mua ilman liivejä. Toi sattu tosi paljon, koska mun eka lapsi oli n.vuoden vanha ja järkytys oli suuri kun tissit roikku patalappuina. Sitten kun purin...
  7. S

    Samsonite matkasänky

    Onko jollakin kokemusta seuraavasta matkasängystä? Tai mielipiteitä? http://www.vauvatalojohanna.fi/article/view/356/1/122 Ainoa mikä mietityttää on oikeastaan se, että vauva on sitten ihan lattian rajassa ja jos siellä vetää.
  8. S

    Samsonite matkasänky

    Mielipiteitä tällaisesta matkasängystä? http://www.vauvatalojohanna.fi/article/view/356/1/122
  9. S

    Auttakaa. H&M

    \ Miksi postikulut pitäisi maksaa, jos ei housuja ota?
  10. S

    kuvottavaa

    Ei kannata kiusata itteensä selailemalla sitä sivuhistoriaa. Minä lopetin sen jo ajat sitten, koska aina tuli niin helkkarin paha olo sen jälkeen. Se nakersi minun itsetuntoani pala palalta, koska alitajuntaisesti kuitenkin vertasin itseäni niihin ylilaihoihin teinityttöihin. En viitsi kiusata...
  11. S

    Mitä olette ostaneet 4 v pojalle synttärilahjaksi?

    En keksi mtn :whistle:
  12. S

    koelstra flexxo twin - kokemuksia??

    \ Voi ihme. Suomessa on satoja kauppoja, joista saa heti mukaansa. Löytyy jopa Koelstraa.
  13. S

    mitä ruokana tänään?

    Makkarakeittoo, mies varmaan syö kalapuikkoja, perunaa, kananmunakastiketta
  14. S

    Lähteekö tollasesta sohvasta mis mokka kangas

    \ Jep, toi on muutenkin sellasta kangasta et kun kädel pyyhkii niin on sellasia "läikkiä" vaikka ne ei ole liikaa. Kiitti neuvosta
  15. S

    rippilahjasta

    Hei! olen ajatellut ostaa kummitytölle rippilahjaksi kaulakorun siis ristin. Itse tykästyin Kalevalakorun risteihin ja niistä illusia( tai joku semmonen nimi). Nyt mietin vain et tykkääköhän 15v. sellasesta vai enempi perinteisestä kultaisesta rististä?
  16. S

    Lähteekö tollasesta sohvasta mis mokka kangas

    tyypistä kangasta niin helposti limsa kun kaatu, mitä laitan siihen, on viä beige.. help help :attn:
  17. S

    Jippo ja Jekku

    \ Juu,ei teille sit sopivia. Kiva kun ilmoitit :)
  18. S

    Jippo ja Jekku

    Jospa näin aamutuimaan ihmisiä olis paikalla jotka kaipaavat pikkusia kisuja???
  19. S

    Jippo ja Jekku

    Onko kaikilla koti jo täys...?

Yhteistyössä