Hakutulokset

  1. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Anteeksi epähuomiosta, nyt olet kutsuttuna ☺
  2. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heip! Mahtuu toki :) laita yv:nä sähköpostiosoitteesi jolla oot facessa niin lisään sut, meillä on oikeen kiva ja aktiivinen ryhmä!
  3. J

    Tervetuloa :)

    Tervetuloa :)
  4. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Laittakaa mulle yksityisviestiä niin lisään faceryhmään, keskustelut siellä alkaneet ja lisää kavereita kaivataan sinne mukaan :)
  5. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Hei naiset! Nyt on luotu fb-ryhmä toimestani ja olen kutsunut ensimmäisen jäsenenkin mukaan eli lisää kaivataan :) Laita mulle yksityisviestinä fb-nimesi ja tuntomerkit profillikuvastasi niin lisään sinut tuohon salaiseen ryhmään ;) AI elämä mua väsyttää, rautaa kehiin!
  6. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Hei, Mä luon sen faceryhmän, kun en ole saanut kahteen eri ihmiseen täällä yhteyttä otettuani kuitenkaan kutsua faceryhmiin. Eli laittakaa mulle täällä yv:nä nimenne ja tuntomerkit profiilikuvastanne niin lisää satavarmasti Viikot 5+6, närästää, pistely alamahassa vähentynyt, kuvotusta...
  7. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heip! Minä 38v. toisen lapsen odottaja la 27.7., hirveästi mietityttää meneekö kesken vai onnistuuko. Vaikken vielä on 40 niin koen itseni seniorimammaksi, koska esikoiseni on jo 15v, eli pitkä aika edellisestä.. km oli 2004 kahden kaavinnan kera, se oli tympeä kokemus Mielelläni vaihtaisin...
  8. J

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    La.27.7./Jensku1978/38v./toinen Faceryhmään no 2 kiinnostunut osallistumaan

Yhteistyössä