Hakutulokset

1. S

Kesäkuiset 2019

Meillä on fb:ssa tiivis ja aktiivinen ryhmä ja jäsenmäärä alkaa olla niin iso, että ryhmän yhteisellä päätöksellä annetaan vielä viimeisille halukkaille mahdollisuus liittyä joukkoon! :)Keskustelu on nyt ollut fb:ssa niin aktiivista, että uusien voi olla haasteellista myöhemmin hypätä juttuihin...
  2. S

Kesäkuiset 2019

Nyt vielä kipin kapin viimeiset plussanneet laittakaas yv, mikäli haluatte kesäkuisten fb-ryhmään! (y)Laitellaan nimittäin sunnuntaina ryhmä kiinni! :)
  3. S

Kesäkuiset 2019

Mulle tai @ipanassu :lle voi laittaa yv:n, mikäli haluaa kesäkuisten faceryhmään!(y)
  4. S

Kesäkuiset 2019

Mulle tai @ipanassu :lle voi laittaa yksityisviestillä oman fb-profiilin, niin lisäillään ryhmään (y)
  5. S

Kesäkuiset 2019

Salainen kesäkuisten fb-ryhmä on perustettu.(y) Mulle tai Ipanassu:lle voi laittaa yksityisviestillä oman nimen, lisätään fb-kaveriksi ja sitä kautta pääsee ryhmään:)
  6. S

Kesäkuiset 2019

@TeaTuulia voimia kovasti ja tsemppiä tulevaan yritykseen! Mielellään oltas sut pidetty mukana porukassa:cry:
  7. S

Kesäkuiset 2019

Mulla oli esikoisesta pitkä lista oireita jo tässä vaiheessa. Esikoinen on poika. Pahoinvointi oli ihan järkkyä rv12 asti jne. Nyt ei mitään muuta oiretta kuin menkkajomoja ja menkat myöhässä. :eek:Ei osaa pää käsittää että on plussannu. :rolleyes: Toki tuo 1v2kk esikoinen pitää kans huolen...
  8. S

Kesäkuiset 2019

Täällä kans yks plussailija! Tsemppiä kaikille!(y) Joko on oireita plussanneilla? Mulla ei oo mitään, vaikka esikoisesta oli jo vaikka mitä oireita ennen plussaa..:eek: saramarie/2./1.6./ekks

Yhteistyössä