Hakutulokset

  1. K

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille jakautuneille:love: ja tsemppiä loppu raskauteen vielä mahaa kasvattaville(y) Meille tuli vappu-vauva:) 30.4/ rv 39+3/3,5kg /51cm/ poika Kolmonen* ja poitsu
  2. K

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Kyllä taidan huomenna ainakin soittaa synnärille ja kysästä kätilön mielipidettä(y) Kun tosiaan supistukset tuntuu välillä ihan reisissä asti ja paineena alapäässä(n) Vielä saisi paikat kuitenkin pysyä visusti kiinni! Kuopuksen odotusaikana kivuttomat supparit oli aukassu paikkoja pari cm rv...
  3. K

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Heips kaikille pitkästä aikaa:) Ja jo eka toukokuinen syntynyt:love: Onnea tuhannesti koko perheelle! Lukemassa olen täällä käynyt, mut tuntuu ettei aikaa kirjoitteluun ole... Kuopus pitää kiiresenä ja remppa menossa,huh huh! Nyt on vielä oikein reippaat supistukset (heräsin niihin yhtenä yönä)...
  4. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Niin ja onnea kaikille hyvistä ultra ja neuvola kuulumisista:)
  5. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Eka synnytys oli kyllä kauhee, ehkä sen kivun olisi vielä kestänyt, mutta se vähättely löi kyllä todella maihin... Kuopuksen synnytyksessä kätilö sanoi heti, että äiti on kivun asijantuntija ja hän ehdottaa/kertoo kivunklievitys vaihtoehdot tilanteen mukaan. Tälle kätilölle kyllä 10+ :)...
  6. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Nyt on rakenne ultra takana, kaikki oli oikein hyvin pienellä pojalla:love: Spinaalista joku kyseli, minulla pelkkää hyvää sanottavaa! Kuopuksen synnytyksessä puudutuksen ajoitus meni nappiin ja vei kaikki supistuskivut. Ponnistuksen aikoihin tuntoa oli, mutta pahin terä pysyi vielä poissa...
  7. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Tervetuloa pähkinäpuu:) Meillä tulee ikäeroa kuopukselle ja tulevalle vauvalle n 1v 3kk. Meillä juhlitaan kuopuksen 1 v synttäreitä tammikuun loppupuolella. Esikoinen on jo 9v. Tasan 2 viikkoa rakenneultraan, ja jännittää jostain syystä kamalasti:ninja: Ihanaa joulukuuta kaikille:love: Kolmonen*...
  8. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Pätkis123, kiitti tuplakärry kokemuksesta. Meillä ois vaatimuksena, tukevat ja hyvin kulkevat muuallakin kun asfaltilla (koirien kanssa tulee lenkkeiltyä ei niin tasasilla alustoilla), ovista mahtuvat, koppa tietenkin vauvalle, erilliset kuomut ja säädettävät ja käännettävät istuimet...
  9. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tsemppiä Milliaani vuodon kanssa(y) Hermoja raastavaa se on, mutta onneksi pääsääntöisesti vaaratonta. Täytyy vaan ihmetellä paikkojen eroja käytännöissä, kun tosiaan itse kävin kahden viikon välein kontrolleissa hematooman takia(n) Täällä välillä vatsassa tuntunut jotain pientä liikehdintää...
  10. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Ihania uutisia Milliaani:love:(y) Itselläni edellisessä raskausessa tosiaan hematooma vuoti rv 17-18 paikkeille saakka, ja vielä rakenneultrassa näkyi kohdunsuun päällä, nutta sieltä se loppu sitten aikanaan imeytyi elimistöön. Itse tässä ihmettelen minkä aika häviää, kohta on jo joulu ja...
  11. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Ihana kuulla että sydänäänet löytyivät:love: Itsellä kun hematooma vuoti, niin vuotoa tuli niin paljon, että nilkkoja myöden olin veressä! Ei sitä mitkään siteet saaneet kaapattua. Pidetään peukkuja, että olisi harmiton hematooma(y) Kipujen puuttuminen on hyvä merkki.
  12. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Lämmin halaus Milliaani:( Toivotaan että kaikki olisikin kunnossa! Omakohtaisella kokemuksella, järkyttävän runsas vuotokin voi olla harmitonta.
  13. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa! Itse vuodin kuin seula kakkosen alkuraskaudessa, rv 9+6 hulahti niin että olin nilkkoja myöden veressä ja näitä hulauksia tuli useita. Päivystyksessä yleislääkäri totesi keskenmenon pelkän sisätutkimuksen ja veren määrän perusteella... laittoi kuitenkin...
  14. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Heipä hei! Vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? Täällä olisi kolmatta odottava, 32 v, vielä hoitovapaalla oleva äiti ihminen:) Lapset ovat syntyneet 07/07 ja 01/16, ja uuden tulokkaan laskettuaika olisi 4.5.17! Nyt uskallan hypätä joukkoon mukaan, kun äsken 3 kerran neuvolassa sydän äänet kuului...

Yhteistyössä