Hakutulokset

  1. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Menkat vissiin lähtivät tuleen. Aivan s**tanalliset kivut, huuuh! Koko keskivartalo ihan tulessa ja pientä tuhrua näkyi, kun kävin vessassa. Ei vahvistunut meidän jouluaaton haamu plussaksi asti :cry: Katselin eilen vaunuja netistä ja valkkailin kivoimpia... :( Ei vissiin sitten. Ei muuta, kun...
  2. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eipä ookkaan taas tullut kirjoiteltua pitkään aikaan. Ei jotenkin löydy mitään sanottavaa :LOL: Meillä ollut aika hiljaista, kauhee joulu hössötys ensin ja sitten se on hetkessä ohi. Tein jouluaattona ihan haalean vaalean plussan, en jotenkin jaksa uskoa siihen viivaan vielä, ajattelin odottaa...
  3. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea @Nachsal ja @Mutzilla ! :love::love: Tervetuloa @tänttähäärää munkin puolesta :) Yritän kovasti pysyä kärryillä, mitä kaikkien elämään kuuluu. Itellä viittä vaille menkat ja kauhea tauti edelleen päällä, että ei mitään mielenkiintosta kerrottavaa...
  4. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä oonki ollut tässä keuhkokuumeessa ja päästiin ihan osastolle asti lepäilemään. Nyt jo kotona ja ensiviikolla taas töihin. Taisi meillä mennä ovulaatiot ohi suun, eikä talletuksiakaan päästy oikeen tekemään :( Liikunta asiaan; Kuten jo joku hetki sitten sanoin niin meillä tosiaan niitä omia...
  5. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi ei @teris, varmasti kauheaa :cry: Sitä plussaa, kun niin kovasti odottaa ja riemu kun se ilmestyy. Sitten... Voimia tulevaan! @Bea.S onnea kovasti, ihanaaaaa :love::love: Itsellä menossa kp11 (ehkä). Kohta tarttee alkaa tikuttamaan oviksia :p Jospa nyt olisi parempi tuuri, kuin edellisellä...
  6. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihanaa kun taas saa lukea plussa uutisia. Onnea kaikille hirmuisesti :love: Itsellä menossa kp 5/28-31. Menkat oli lyhyet ja ytimekkäät. Nyt sitten taas odotellaan niitä hyviä päiviä tulevaksi. Kauhea kiire töissä ja joutuu kaikenmaailman tapaamisissa juoksemaan, niin ei ole kerinnyt...
  7. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Jshanti88 Jos nyt ihan oikein laskeskelin niin kyllä niitä menkkoja vaan odotellaan... Testasin silloin oviksia ja muutamat testeistä oli vahvat tuplaviivaiset. Siitä pari vkoa eteenpäin ja r.testi oli nega.Täytyy ehkä testaa vielä uusiksi, jospa sittenkin :love: Tosiaan nyt menossa se...
  8. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kuulkaa tyttöset, mä olen täysin sitä mieltä että asioilla on tapana järjestyä. En sinuna @Jshanti88 stressaisi niitä raha-asioita, aika näyttää sitten. Sulla on varmaan muutakin mietittävää tällä hetkellä ;)Mietin noita samoja juttuja itekkin, kun lapsesta ruvettiin puhumaan. Me rakennettiin...
  9. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei mahtavaa, kohtalotoveri @Jshanti88 ☺️ Testasin tänään kanssa negan ja olo täälläkin aika pettynyt. Viikonvaihteessa pitäisi kierron alkaa alusta. Vaikka kuinka yrittäisin orientoitua ajatukseen, että tulee kun tulee niin silti harmittaa kovasti. Toivotaan pikaisia plussia kaikille...
  10. Tintttu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heipsan kaikille :) Uusi osallistuja, en oo ihan päässyt perille tän palstan termistöön, mutta yritän tässä samalla opiskella :LOL: Mulla ikää siis 28 -vuotta ja ensimmäistä kertaa yritys päällä. Oon yrittäny olla ressaamatta päivistä ja viivoista ja vuodoista tms. Nyt menossa ilmeisesti...

Yhteistyössä