Hakutulokset

  1. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä tossa alemmassa jotain näkyy
  2. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voihan pc testit, edelleen. Ovista en bongannu, mutta normikierron mukaan tänään pitäis menkkojen alkaa. Ja silti tossa alemmassa on tommonen häivähdys..
  3. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selkeesti siinä hailua viivaa näkyy, mutta outo tuo katoaminen!
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en kyl tässäkään nää, mutta mulla on vaihteeksi pessimistilasit päässä.:unsure: Toivoa on kyllä aina niin kauan ku menkat pysyy poissa.:) Oliko ne halkaistut testit pc:n? Niillä ku mulle ainakin tulee nykyään melkeen aina haamua, joka ei sitte merkitsekään mitään.:( Toivotaan että sulla...
  5. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En oo varma, ku on kierto sekasin edelleen tammikuisen kiinnittymisyrityksen jäljiltä. Viikonloppuna menossa laivalle ni meinasin varoiksi tsekata. Täytyy tosiaan tehdä huomenna uutta testiä ja katsoa onko vahvistunu yhtään vai onko tuo nyt vaan taas viivanpaikka.:mad: Mutta kyllä näiden pc...
  6. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Päivän pc täältäkin, tuo alempi aamuinen ja ylempi eilen parin tunnin pidätyksellä. Mä en tiedä onko viivanpaikat räikeitä tai mulla räikeät viivalasit. Voiku vois kotona ottaa verikokeita, ni ei tarvis arpoa näiden viivojen kanssa.(n)
  7. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Negaa näytti digi. voi ku oiski varaa tehdä vaan digejä, ni ei tarvis käyttää viivalaseja ottenkaan. Nyt loppu testailu ja jään vaan odottamaan kaks viikkoa myöhässä olevia menkkoja.
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuulostaa kyllä samalta! Mutta nimenomaan, katse tulevaisuuteen.:)
  9. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun mielestä tossa on kyllä väriäkin.. Jännä juttu.
  10. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän siinä hailu viiva on!
  11. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täytyy tehdä digi huomenna, ni selviää onko vaan viivanpaikka vai jotain muuta.:geek:
  12. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tällaista tänään. Alakuvassa kontrastia säädetty. Onko jollain muulla yhtä vahvat viivalasit ku mulla?:ROFLMAO:
  13. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on Minni sama vika, että haamua (ehkä sitten vaan viivanpaikkaa..) näyttää testit päivästä toiseen. Viiva ei vahvistu ja vuoto ei ala. Ärsyttävää. Höhhööllä mun mielestä selkeä viiva, mutta sijainnista en osaa sanoa kun en tuon merkkisiä testejä ole käyttänyt.
  14. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No näin mä oletan. Tuli siis haalea plussa testiin, ja seuraavana päivänä alkoi tosi kivulias ja runsas vuoto useampi päivä ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa. Eli mikään ei menny niinku normaalisti.
  15. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea Stella! Omanapa: Kohta loppuu huumorintaju tän kropan kanssa. Menkat "myöhässä" 1,5viikkoa. Eilen laitoin kuukupin jo toista kertaa tällä viikolla, kun pyyhkiessä tuli vähän pinkiksi värjäytynyttä limaa. Taas turhaan, kun vuoto ei alakaan. Viime kierto jäi kiinnittymisyritykseksi, ehkä se...
  16. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toisen tein varsin samankaltaisella "ehkä jotain vahvoilla viivalaseilla" tuloksella eilen, tänään en oo testannut edes kun vähän meni toivo näiden kanssa. Menkat yli viikon myöhässä, mutta oviksesta ei oo tietoa ja edellinen kierto päätty kiinnittymisyritykseen ni se ehkä sotkee nyt tätä...
  17. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo no selvä se ei oo missään tapauksessa.:X3: Pitäis tässä lähipäivinä fiksailla CV :tä, parantaiskohan "huikeat viivalasit" työllistymismahdollisuuksia?;)
  18. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko toi haamun isoäidin esiäiti vai ei mitään?:D
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko sulla raskaustestistä kuvaa?
  20. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä esiäiti on nähtävissä!

Yhteistyössä