Hakutulokset

  1. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Joo, tuntuu ettei koskaan oo periaatteessa ns. hyvä hetki kertoa kenellekään, ainahan voi missä tahansa vaiheessa sattua mitä tahansa. Eli ei kai tuota pitäis sitte lopulta niin stressata :)
  2. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Nuo ovulaatiojutu on kyllä niin kinkkisiä, tuntuu että vaihtelee joillakin niin kovasti ja sit vielä ku välillä jää väliin koko ovulaatio :/ Yhden läheisen ystävän kanssa joskus näitä tuskaillut, kun hänellä tosi epäsäännööllinen kierto ym, pahimmillaam tullut kuukautisetkin vain 2-3 krt vuoden...
  3. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kiitos :love: Innih Toivottavasti on nyt sullakin sitä miltä vaikuttaa! Kyllä sitä veristä vuotoa voi kai tulla ja liittyy juurikin tuohon kiinnittymisvaiheeseen, näin muistelen..
  4. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Siis joo iha älyttömän nopeeta.. Nyt vaan malttia päähän ja testailla vaiks viikon päästä uusiksi :censored:
  5. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Joo tuo ovisten tikuttelu on mulle seljennyt oikeestaan vasta täällä palstoilla pyöriessäni :) Tsemppiä nyt kaikille muille sitten! Tuntuu vielä vaan aika utopistiselta tää ajatus, kun mahikset ja todennäköisyys oli niin pienet. Vaan mun mies on joskus vitsaillut aikoinaan et " siihen ei...
  6. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Mäpä yritän värkätä kuvanki tänne :D tein siis testin päiväpissasta, eikä edellisestä vessareissusta ollu kuk pari tuntia, ja kuukautisten oletttu alkamispv vasta huomenna. En todellakaan odottanu ees tota haileeta plussaa mikä tuli. Toi kuva vääristää hieman ja varsinki kun viiva on melko...
  7. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    En oo ikinä tikutellut ovista. Esikoinen tais lähtä aluille tokasta tai kolmannesta yk:sta (kuka niin vanhoja enää muistaa ;)) joten ei kauheasti ehtiny tuskastua ja testailla. Vaan ette usko mitä tänään tapahtui. Jännän tunteen ja kuviteltujen oireiden yllyttämänä pakotin miehen kauppaan...
  8. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Eli ihan tavallinen ilmiö tuo miesten pehmittely aiheeseen ;) meillä ei siis "lupaa" ole vielä tullut, mutta naureskellen ja hymyssä suin se mua kuuntelee kun vihjailen ja kuumeilen. Ja tosiaan, enää ei oo ehdoton ei, vaan "ehkä joskus". Joskus vuosi sitten hänellä ittellään tais olla vähän...
  9. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Niin ja tosiaan ehkäisyä ollaan käytetty, kondomia, paitsi kuun alkupuolella kerran, ja arvatkaapas mikä riemu siitä ratkesi kun laskeskelin että se olis mahollisesti oviksen aikoihin ollut se kerta :geek: Kysyin ko. tilanteessa, että tajuuks hän olemassaolevan riskin ;) kuulemma tajus.. El ei...
  10. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Okei, jään siis muutamalla vuodella kipurajan alle :LOL: 27 vuotta ikää siis. Ja ihan jäätävän ikäkriisin meinannu pukata, kun tajusin että oon kohta kolmekymppinen.. Oon tovin jo taustalla seuraillut, mutta en aikaisemmin tohtinut kirjautua, kun varsinaista yritystä ei vielä ole, vaan vasta...
  11. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kysymys siis siksi, että tietää "kehtaako" sitä vielä liittyä :LOL:
  12. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Täällä ketjua sivusta seurannut kyselee, mikä ikä vielä lasketaan nuoreksi? :D;)

Yhteistyössä