Hakutulokset

  1. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Pussipiru tytöstä :love: Tuli ihan paha mieli synnytyksestäsi, että se sujui noin julmasti :( Kyllä sitä toivoisi kaikille synnyttäjille synnytyksestä jäävän hyvän kokemuksen. Tee valitus, jos jaksat! Voimia paranemiseen!!
  2. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Terveiset vauvamaailmasta! Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja Isosti tsemppiä synnyttäjille!! On se aika touhua! Meille syntyi tiistaina 13. päivä rv 41+4 tyttö mitoin 3540 g ja 49 cm. Maanantaina yliaikakontrollista jäin suoraan osastolle käynnistykseen. Päivällä puolikas cyto ja aamuyöstä...
  3. V

    Kokemuksia yksityisistä klinikoista?

    Olen samaa mieltä Viun kanssa, ei ne lääkärit vaan se labra!! Ja taikakäsi-Sami ;) Monesti sitä ei ajatella, että merkittävin tekijä on se labra onnistumisen suhteen. Mekin julkiselta yksityiselle siirryttäessä tuttu lääkäri sanoi, että jos ei ala tulla onnistumista, pitää vaihtaa labraa...
  4. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kesäheinä, ei oo kokemusta lentämisestä raskaana. Ainakin tuolla "normaalien" odottajien ketjuissa tuntuvat lennoilla käyvän. Elä ressaa ihtees hengiltä, jooko? :( Blop, onpas kyllä mielenkiintoinen patja! Minua ois vähän kiinnostanut se vauva riippumatto, en tiiä oisko kuunaan uskaltanu...
  5. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiiros tsempeistä, niitä tarvitaan. Täällä vielä ootellaan. Ens ma varattu yliaikakontrolli ä-polilla, mutta toivossa hyvä elää ettei sinne tartteis mennä. Roxanne: minä tilasin sen Babyboxin, oli kyllä pettymys. Pari vaippaa ja kosteuspyyhkeitä, Viaplayn 2kk katseluoikeus ja joku lelukohan se...
  6. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei pitkästä aikaa! Ja isot onnittelut Reunalle ja Sheltermelle pienokaisista :love: Miten on vauva-arki sujunut? Onnea myös uusille plussanneille!!:love: Ja taisi olla useampi iloinen ultrakuuluminen (y) Miten Kesäheinän tilanne? Kävitkö ultrassa? Onnea tyttölupauksesta Vipe! Täällä kans...
  7. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea uusille plussaajille!! Ja valtavat tsempit vuoteluihin ja tuhrutteluihin, toivon kovasti ettei ole mitään pahempaa! Onnea pojasta Mamido :love: Synnytyskertomusta odotellessa(y) Onpa kyllä törkeitä sanomisia pomoltasi Gerbera :mad: Ei tartteis tuollaista kyllä kuulla.. Voimia sinne...
  8. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jantzulle voimia! Ei ole elämä aina reilua :cry: Onnittelut uusille plussanneille! Ja tsemppiä alkuraskauteen!! En ookaan näköjään ainut, joka on plussan saanut kuudennesta hoidosta, mahtavaa Roxanne! Painosta oli puhetta, minulla on tullut tähän mennessä 6 kg. Alussa tippu paino, mutta...
  9. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei pitkästä aikaa! Ensiksi ISOT ONNITTELUT Haaveilija :love: Kiinnostaisi kuulla miten synnytys meni ja miten on elo lähtenyt sujumaan uuden perheenjäsenen kanssa! Onnittelut uusille, Emmiina, Vipe ja nyt Jantzu! Pahoittelut jos unohin jonkun :unsure: Ollaan ilmeisesti Vipe oltu samassa...
  10. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mamido, onko OP:llä lähes 600e vuodessa se vauvavakuutus :eek: Meillä oli tuo tarjous LT:ssä reilu 400e. Lullaby haitko sinä sitä vakuutusta syntymän jälkeen? Vai eväsikö ne jo odotusaikana? Kiva kuulla muistakin! (y) Ja mielenkiintoinen tosiaan tämä icsi-tyttö/ivf-poika -keskustelu! Se kun...
  11. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lullaby, voit laittaa punaisella:love: Vissiin monella on tyttö tulossa, jostain joskus luin, että icsillä syntyisi enemmän tyttöjä. En vaan tiiä mistä, enkä oo löytänyt netistäkään tähän vahvistusta. Mutta tämän ketjun hyvin vahvan ja luotettavan otannan perusteella näin voisi olla :LOL...
  12. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hienot ultrakuulumiset ollut sinulla Vilijonkka! Varmaan (vähän) helpottaa mieltä, kun kaikki hyvin (y) Ootteko kertoneet vielä kellekään? Minä en oo saanu vielä kakistettua omille porukoille.. :unsure: Kohta on pakko, ettei joku huomaa ja ala levitä.. Mitäs muille kuuluu?? ON: voi jösses ku...
  13. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hienoa Gerbera, että asiat nyt ok! Ja toivotaan, että ne vuodot ois siinä ja riski ainakin hitusen pienempi! Vilijonkka ja Shelterme, siiiiiis NIIIIIIN sama homma ja tunteet "noiden" helposti raskautuneiden ryhmistä! Olen käynyt lukemassa tuolla toisella puolella kesäkuisten ryhmää ja en tiiä...
  14. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Monella hyviä (ultra)kuulumisia, mahtavaa :love: Sokerirasituksesta oli keskustelua. Minusta se oli helppo, toki nälkä oli pahinta siinä. Piti juoda sellasta makeaa mehun makuista nestettä pari desiä ja sitte vaan ootella. Sen juoman jälkeen iski iha kauhee väsy, kuulama ihan normaalia. Ei sitä...
  15. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jos sinne listaan niitä tietoja, jos joku kiltti päivittäis :) 6. ICSI:n 3.PAS Ensimmäinen LA 2.6. Aniara, kaikki tunteet sallittuja ihan myös meillä vaikeimman kautta onnistuneilla! Ei se jos olo on surkea, niin varmasti oo mitään hehkumista. Ja olipas tympeä lekuri :mad: Onko joku erityinen...
  16. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Surullista luettavaa täällä, osanottoni Marrasmai! :cry: Voimia! Ja Vilijonkankin tilanne, toivotaan todellakin ettei ole km, mutta eipä kai siinä epätoivon tunteessa paljon lohduta.. :cry: Voimia sinullekin! Tuihan sitten kertomaan kuulumiset. Onnittelut Hullabullalle! Mikä ihanan kuuloinen...
  17. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei vaan kaikille! Onnittelut plussanneille, olkoon onni myötä vastaisuudessakin kaikille :) Tsemppiä ultran odotteluun!! Minä otin/sain sen influenssarokotuksen ekalla neuvolakäynnillä rv 9. Alkuvuodesta sairastin viime kauden influenssan, joten ei kiitos enää ikinä sitä tautia.. Marrasmai...
  18. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Isot onnittelut kaikille vauvan saaneille, Jasmine ja Tupsuli ja muut :love: Toivottavasti teidän vauva-arki on alkanut hyvin :) Mahtavaa Toive*! onnea! Tsemppiä Sphinx huomiselle (y) Muistan itekin miten jännitin iha hulluna, mikään muu toimenpide ei oo ollu niin jännittävä.. Rautaisia...
  19. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Yrittäjä, toivotaan ettei tuosta ainkaan lisäänny, mutta harmitonta se varmaankin on. Minulla kans tuhrutteli alussa jonnekin lähemmäs 8-viikolle, just lugejen seassa ruskeaa ja pari kertaa punasta pyyhittäessä. Hoin mielessäni, että niin kauan kun ei ylly ja mihinkään ei koske niin kaikki on...
  20. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Kiia-s :love: Yrittäjä J, minä oon ollut taas itse tyyneys :ROFLMAO: Mutta eiköhän tuokin olo ole ihan normaalia! Keksin yks päivä kokeilla sykemittarilla, josko näyttäisi pikkuisen sykkeet ja arvatkaa, vähäksi aikaa sain 167 lukeman mittariin! Ootteko odottajat ottaneet tai aikoneet...

Yhteistyössä