Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tee nyt Maarit 9916 se testi, niin me päästään sun miehen kanssa tästä jännityksestä xD
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä niin tiesin tän..... Mun menkat alkaa aina töissä (teen osa-aikatöitä 1-3 pvä viikko) ja mun alkoi tekeen mieli ihan älyttömästi suklaata kesken työvuoron. Oon monta viikkoo ollut dieetillä ja pystynyt vastustaan mielitekoja hyvin. Eli punaista tuli pyyhittäessä :( Äh! Mä niin päätin, et...
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oon jo menettänyt toivoni, luulis testin näyttävän ees haamua. Mut ihan selviä negoja ollut. Semmosia Sofi-liuskoja olen tilannut netistä.
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka taas! Tänään kp 31/28-32 (yk 12). Tein aamulla toisen negatiivisen testin. Ihan surkeat fiilikset. Pistin siteenkin ihan vaan sen takia, että saapuis jo ne saakelin menkat. Mitään oireita ei ole. Tai no jotain pientä nippailua, mutta pelkään vaan niitä menkkoja, niin en uskalla ajatella...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi v.... mitä phaskaa... Tänään kp 29/28-32 ja kauan odottamani liuskaraskaustestit tulivat postissa. Tottakai heti piti testata. Ja pettyä :( Vaikka niin piti odottaa, että alkaako ne menkat vai ei. Ensin koko päivän ramppaat vessassa tarkistamassa, ettei vaan näy punaista ja sitten toiveet...
  6. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa taasen! Tänään kp 28/28-32 ja on tuntunut outoja viiltelyjä ihan suoraan kohdusta (?). Tai siis ainakin tuolta jostain syövereistä ihan keskeltä :D Mutta tähän asti on särkenyt vasenta munasarjaa, tänäpä alkoi tuo keskeltä viiltely. Tissit ei ole kovin kipeät, paitsi jos oikein puristelee...
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ouzeii: koska olet ajatellut testata? Tsemppiä bd
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    maarit9916: Voi ei, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! Mulla on vähän sama tilanne. Nyt kp 27/28-32 ja viikon verran on jomottanut oikeaa munasarjaa tosi paljon. Ikinä ennen ei ole tällaisia tuntemuksia ollut. Tissit särkee vähäsen, mielialat vaihtelee (itken telkkaria katsellessa ja...
  9. L

    vieläkö iltatähti

    Aivotar: Ei se mies ikinä suoraa eitä ole sanonut, vängännyt vaan vastaan mun haaveilulle. Lopetin pillerit vuosi sitten syyskuussa ja tein siitä vain ilmoituksen miehelle :D Ei se siihen oikein mitenkään reagoinut. Kerran on ollut menkat myöhässä pari päivää ja ilmoitin varovasti miehelle, kun...
  10. L

    vieläkö iltatähti

    Heippa! Täällä vaikuttaa olevan samankaltaisesta tilanteessa olevia naisia kuin minä. Olen 33-vuotias. Mieheni on 37-v. Meillä on kaksi lasta, 11- ja 13-vuotiaat. Olen koko ajan haaveillut kolmannesta lapsesta, mutta mies on laittanut vastaan. Luovutin aina välillä, koska ikäeroa tulee...

Yhteistyössä