Hakutulokset

  1. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä olis dpo2.. Sain ovulaation jopa tikutettua ja näköjään 24 tuntia plussasta menee ovulaatioon mulla mutta ei hyvää ilman huonoa eli ovis tapahtui oikealta puolen ja sen puolen munatorvi on poistettu kohdunulkoisen takia.. Eli tuskin tulee vieläkään raskautta vaikka sanotaan että vasen...
  2. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Joo ei mullakaan kirvele tai pissates tunnu mitenkään erilaiselle. Ainoo on tää vihlova kipu mikä aaltoilee koko alavatsalla ja seläs.. Ovulaatio kuitenkin pitäis olla lähettyvillä kun bongasin kosteusvoidemaisen liman tänään.. Toivottavasti menis ohi itsestään tää kipu mitä lie onkaan...
  3. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kinder_Kitty: Hei mä oon huomannut et aina kun täällä käy purnaamas jostakin esim. Ettei ovulaatioo varmaan tule ollenkaan ni johan seuraavana päivänä on kaikki ovisoireet :D mulla käyny jo kaks kertaa näin! Ehkä mieli jotenkin rauhoittuu kun pääsee purkamaan ahdistusta ja sit alkaakin...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea plussanneille!! Täällä taitaa kans kystat vaivata :( menkoista asti jomottanut vasenta munasarjaa, nyt kp8 Ei kai se muutakaan voi olla.. Hienoo jos tämäkin kierto menee ohi kystien takia prkl... Toivottavasti se ovis kuitenki tapahtuis.. Mulla on muutama ovistesti niin täytyy varmaan...
  5. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Oho kommentoin väärään ketjuun! Luulin et tää olikin toi keskenmenon jälkeen kuumeilevat mutta ei kai tuo haittaa! :D
  6. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jutska: Ihanaa onnea!! Olikos sulla ennestään lapsia? Ja todellakin tällä kertaa kaikki sujuu hyvin! :)
  7. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Vuosi alkaa synkissä tunnelmissa.. Menkat on alkamaisillaan, huomenna dpo15 ja eilinen testi nega :( Jos yhden kierron vielä katsois ja sitten tarvii varmaan sinne lääkäriin marssia..
  8. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täälläkään ei mitään positiivista ole tapahtunut.. Nyt kp19 eikä ovulaatiota näy vieläkään.. Pientä jomotusta silloin tällöin ja valkkaria lorahtelee mut ei kunnon oireita.. Taas kierto pitkittyy! Olishan se ollut liian mukavaa olla jouluna raskaana.. No ehkä tää manaus auttaa kun viimeksi...
  9. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hei onko teillä kenelläkään muulla niukat menkat? Mulla on ja tuntuu vaan niukentuvan koko ajan.. En ymmärrä mikä sen tekee.. Nytkin eilen alkoi tuhruttaan ja tänään on dpo15 jolloin mulla aina alkaa vuoto niin pelkkää sellasta punaruskeaa limaa tulee ja pikkuhousunsuojalla pärjää! (sori jos...
  10. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hipiti: Voi ei! Harmittaa ja surettaa niin paljon sun puolesta.. Kovasti voimia! Toivotaan vielä ihmettä kuitenkin Tämän aamun testi negatiivinen.. Tiesin sen mutta silti **tuttaa niin paljon!!!! Menkkaoloja ei vielä ole.. Miksi ei tärppää!!?!?
  11. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pahoittelut hanttalle menkoista :( Hitto huomasin juuri että mähän oon laskenu ihan väärin! Tänään on vasta dpo13 kun luulin että on jo 14.. Eli nega testin tein dpo11. Noh täytyy tänään tai huomenna testata uudestaan.. Koko ajan odottaa että joko vuoto alkaa.. Tai kivut.. Nyt marraskuussa...
  12. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kinder_kitty: Onpas kyllä kurja tilanne sulla! Mulla oli kans jotain munasarja kystia sillon vuosi sitten kun oli se kohdunulkoinen.. Pelkään kans että niitä tulee ja haittaa ovulaatiota.. Hipiti: Voimia! Eilen tein nega testin dpo12 ja kyllä taas masentaa niin paljon!! Keskiviikkona pitäis...
  13. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Noniin huomenna olis ensimmäisen tikun uittelun vuoro heti aamusta vaikka tuskin se vielä mitään näyttäis kun vasta dpo9 mut en malta odottaa... Olikos muita piinailijoita? Mites hantta81 kuuluu?? Tänään on ollut koko päivän menkkajomotusta ja ihan selvästi havaittavaa.. Mitä lie sekin on...
  14. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hipiti: Onnea!! Yritä nauttia raskaudesta! Helpommin sanottu tietysti... Kinder_kitty: Tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto että joskus se keltarauhanen ei surkastukaan vaan alkaa keräämään nestettä mutta en tiedä voisko se pitkittää kiertoa... Jännäilen itsekin sun tilannetta että kuinka käy...
  15. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kinder_kitty: Oliko se rakkula siis puhjennut jo sillon ultrassa? Jos se puhkesikin myöhemmin kuin oletit??
  16. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jippii mä bongasin oviksen tänään!! Iltapäivällä alko sellaset juilinnat ettei epäilystä.. Täytyy vielä koittaa jaksaa tänään tallettaa satsi :D ja ei muuta kun piinailemaan.... Huomasin muuten että mulla nännit muuttuu kosketusaroiksi päivää ennnen ovista.. Viime kierrossakin näin oli ja sitten...
  17. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Joo huonosti on greippimehua saatavilla.. Olisko jossain cittaris joskus ollu tropicanan hedelmälihallista mehua ja sillon huomasin kyllä vaikutuksen ovislimoissa ei voinu olla huomaamatta!! Nyt olis kp15 eikä oikeen oo ovistuntenuksia.. Vähän limoja oon bongannu mut ne kivut puuttuu.. En kyl...
  18. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mirrix: Pms ja raskausoireet voi olla ihan samanlaisia että älä vielä luovuta.. Testiä kehiin! :)
  19. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hyvä että muillakin jomottelee.. Toivottavasti irtoaa oikeen super munasolu!! Meillä yritystä nyt kaksi vuotta. Eka tärppi tuli noin 6 kk päästä ja meni kesken rv12 ja sen jälkeen kolmen kierron päästä olin raskaana mut se oli sit kohdunulkoinen.. Kauheen huonoa tuuria! Luulis sen joskus...
  20. P

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hienoa!!

Yhteistyössä