Hakutulokset

  1. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Pitkästä aikaa kuulumisia tännekin :) Kaikilla tuntuu olevan ajatukset jo huhtikuussa, jännää :giggle: Meillä kaikki hankinnat hyvällä mallilla, tai isot jutut on ollu säästössä esikoisen jäljiltä. Kaikkea pientä pitää vielä hommata, vaipat, rasvat, talkki, harsot, jotain vaatteita yms :) Olo...
  2. E

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heippa taas :) Tänään oli ru ja kaikki oli hyvin, vauva vastasi viikkoja ja muutenkin kaikki mitat olivat ok (y):love: ultraaja oli ihan mukava, mutta mutisi asioita niin hiljaa ja melkeinpä itsekseen ettei mies ainakaan kuullu yhtään mitään o_O lisäksi ei kysynyt halutaanko tietää sukupuoli...
  3. E

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Vihdoin se ultra on ensi viikolla! :D Heti keskiviikko aamulla. Hui :ROFLMAO: Näillä näkymin en ole ajatellut jäädä aikaisemmin äippä lomalle.. muistanko ihan väärin, että siihen piti olla jokin syy jos meinaa sen 50 päivää ennen laskettua jäädä? Voi kyllä olla että on ihan väärä muistikuva :D...
  4. E

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Jeee hyviä ultra uutisia alkaa tulemaan, onnea niistä! Ja mippikselle uudesta kodista :) Mulle on alkanut päivittäin tulemaan harjoitus suppareita, jotenkin inhottavia vaikka ei satu tai mitään. Muistelisin että oli viimeksikin ihan jokapäiväisiä. vähän kun jotain "raskaampaa" tekee niin heti...
  5. E

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Voi että kun on "paksu" olo :D turvotusta taitaa edelleen olla vatsan seudulla jonkun verran. Painoa on tullut ainakin +5kg, viime raskaudessa tuli yhteensä +10kg. Nyt näyttää sitten tulevan vähän vauhdikkaammin kilot :eek::D Rakenneultraan tasan 2 viikkoa ja neuvolaan monta viikkoa vielä...
  6. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Otan osaa kath, voimia :( Mä joudun edelleen käymään yöllä kaksi kertaa vessassa :cautious: muuten on hyvä olo (y) Nyt uskallan jo melko varmasti sanoa että kun olen paikoillaan ja keskityn niin tunnen pienen liikkeet, pieniltä potkuilta tuntuu oikeastaan :D jännää :love: Miten ton...
  7. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Me oltiin perhevalmennuksissa ekassa raskaudessa, täällä niitä taisi olla neljä kertaa. Tällä kertaa en koe sitä enää tarpeelliseksi :D Muistan kyllä olleeni vähän pettynyt niihin, mutta kai se on paikkakohtaista miten niihin on panostettu ja onko hyvä "vetäjä". Kyllä sieltä silti ensimmäistä...
  8. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Mullakin oli tänään toinen neuvola ja pääsi kuulemaan sydänääniä :love: muuten ei mitään ihmeellistä ollut tälläkertaa. Painoa oli tullut yllättävän paljon, on ruoka maistunut :D:whistle: mutta en siitä nyt mitää stressiä ota kun olen muutenkin ollut ehkä hieman alipainoinen aina. Uutena oli...
  9. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Voihan feta, mäkin olen sitä salaatissa vähän syönyt, enkä yhtään ajatellu että ehkä ei pitäisi...:oops: oivoi, nyt tarvis vähän tsempata ja alkaa miettimään mitä sinne suuhun laittaa :unsure: Säilöttyä punajuurta on juu, mutta sen ja raa'an punajuuren erosta en oo ollu varma. Mutta jos on eri...
  10. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Doppleria ei ole ajateltu tälläkään kertaa hankkia, vaikka onkin vähän ahdistavaa kun ei tiedä onko kaikki kunnossa... neuvola käynneissä kuitenkin aika pitkä väli ja kun ei varmoja liikkeitäkään vielä tunnu.. mutta maanantaina olisi toinen neuvola kerta niin pääsee kuulemaan sydänääniä :love...
  11. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Yöh, voiko pahoinvointi tulla vielä takaisin jos se on ollut jo useamman viikon poissa :sick:o_O tällä viikolla on ollut ihan kunnolla välillä etova ja huono olo, tänään aamulla piti oikein pönttöä halailla... Ei kiva :cautious::(
  12. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Mammavaatteita mäkin ostin viimeksi hennesiltä, alennuksesta vieläpä löytyi sopivia :D ajattelin nyt lähiaikoina sieltä mennä taas kattelemaan, yhdet housut voisi ainakin hommata, jotain vaatteita onkin vielä säästössä. Nyt tuntuu aika jotenkin matelevan, seuraavaan neuvolaan vielä pari...
  13. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mulla taitaa olla poikaolo, esikoinen on poika ja miehellä ennestään toinen poika. Jotenkin vaan luulen että niin on tämäkin ja jään ainoaksi nais edustajaksi meillä kun koiratkin uroksia :D olisi ainakin vaatteiden puolesta helppoa kun on paljon poika vauvan vaatteita säästössä :) Viime yönä...
  14. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    avantasia, meillä ei mitenkään sen tarkemmin rakenteita ihmetelty, lääkäri vain ohimennen mainitsi jotain että sydän näyttää hyvältä, samoin selkäranka ja aivot normaalin näköiset... Olin niin innoissani että en kyllä välttämättä muista :D Seuraako joku muu toisenlaisia äitejä? :LOL: Ihanaa...
  15. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Nt-ultra takana ja siellä kaikki hyvin :love: ihanaa, nyt uskaltaa vähän huokaista helpotuksesta kun sai varmistuksen että kohdussa oikeasti on elämää :love: enkä aio enää yrittää piilotella tätä pallo mahaa läheisiltä :D Huono olo on hävinnyt melkein kokonaan, oikein ihmetyttää että näinkö...
  16. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täälläkin vatsan turvotus jatkuu edelleen, farkut alkavat vähän jo ahdistaa :D Rasvailusta, viimeksi laitoin jotain perusvoiteita silloin tällöin ja vältyin arvilta :) toivottavasti ei tälläkään kertaa tulisi... Ylihuomenna ultra, jännittää ihan sairaasti! Toisaalta odotan sitä innolla...
  17. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Minäkin ajattelin jättää face ryhmän väliin ja jäädä tänne :ROFLMAO: Sokerirasitukseen sanottiin että en joudu, en ollut viime raskaudessakaan. Onneksi :D tsemppiä siihen joutuville, ei kauhean mukavalta kuulosta :unsure: Viikko ja kaksi päivää nt-ultraan... Kyllä se sieltä lähestyy, hitaasti...
  18. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Ihania ultra uutisia :love: Mies ei tälläkertaa ollut ekassa neuvolassa, viime raskaudessa oli melkein kaikissa mukana :ROFLMAO: nt-ultraan tulee tietysti nyt seuraavaksi mukaan :) Tänään on lounaan jälkeen ollut hirveää vatsan polttelua, ei mitään hajua mistä johtuu o_O voiko sopimaton ruoka...
  19. E

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Kiitos minttumar uudesta pinosta :) Aika paljon eroja lääkärineuvolan ajankohdissa o_O toisilla se on jo aika alussa ilmeisesti, itse ymmärsin että täällä vasta lähemmäs viikolla 20 olisi lääkäri o_O onko jollain muulla niin myöhään eka lääkäri? Jännä juttu, iltaisin vatsa on iso pallo...
  20. E

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Pahoittelut keskenmenon saaneille :( tsemppiä tulevaan! Viikonloppuna luulin jo että pahoinvointi loppui, mutta tällä viikolla onkin ekaa kertaa joutunut oikeen juoksemaan vessaan yökkimään :sick: nytkö se vasta sitten paheneekin... nt ultraan tasan kolme viikkoa vielä, plääääh. Odottavan...

Yhteistyössä