Hakutulokset

  1. lilliputin

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Olen valittanut jo parissa muussakin ketjussa, että vauvakuume on niin kova, että sattuu ja syli tuntuu tyhjältä. Olen ahminut vauvakirjoja ja -lehtiä ja manannut, kun vauvakuumeilijoille ei ole kasvokkain kokoontuvia tukiryhmiä niin kuin on mammoille tai raskaana oleville. Eihän ne mun...
  2. lilliputin

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    ääää Kuten kirjoitin tonne toiveena vauva 2017-2018-ketjuun, mulla on nyt niin kova vauvakuume, et tuntuu ihan fyysisenä kipuna ja tyhjänä sylinä. Mielialalääkitystä on laskettu huhtikuusta lähtien ja pian se on poissa ja saa luvan ottaa ehkäisyn pois. Kierukan poisotto aika on varattu...
  3. lilliputin

    Toiveena vauva 2017-2018

    ääääää Mulla on ollut kohta kaksi viikkoa tosi kova vauvakuume. Olen lukenut kirjoja ja vauva- ja raskauslehtiä, joita löysin kirjppikseltä ja kirjastosta. Mies sanoi ettei vielä saa innostua. Ostin tosin salaa pienet sukat, joita hypistelen salaa. Toissapäivänä oli niin paha vauva kuume, että...
  4. lilliputin

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Piu! Laitetaanpas tämäkin ketju seurantaan :P
  5. lilliputin

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hmm. onpas täällä monta ketjua yrittäjille :O Enikeis. Kuten kirjotiin aiempaan ketjuun, niin lokakuun lopussa alkaa yritys oikein kunnolla vuosien harjoittelun jälkeen, kun otetaan ehkäisy pois. Exciting!
  6. lilliputin

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips, Niin se tämäkin päivä koitti, kun vauvakuumeissani kirjauduin Kaksplussaan. Gaah. En löytänyt esittelyketjua, joten avaan tähänkin tuntojani. Meillä on siis suunnitelmissa ottaa kierrukka pois lokakuun lopussa, jonka jälkeen päästään harjoittelusta tosi toimiin. Jännittää ihan pirusti...

Yhteistyössä