Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Amelia, mulla on vähän samoja fiiliksiä. Meillä 4/17 syntynyt tyttö, joka on ollut suhteellisen tyytyväinen vauva kaiken kaikkiaan. Uskon kyl et pärjätään hyvin kahden kanssa vaikka toinen olisi vähän haastavampikin tapaus. Meillä tää raskautuminen tuli heti ensimmäisestä kierrosta kun...
  2. M

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Täällä kanssa yksi juuri plussannut ilmoittautuu mukaan. Meidän perheestä löytyy jo reilu vuoden ikäinen tuleva isosisko (4/17). Ollaan todella innoissamme! Tärppäs heti ekasta kierrosta joten vähän on yllättynyt olo! Laskettu aika tulee neuvolan mukaan luultavasti olemaan 16.1. vaikkakin...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla kanssa suuta kuivaa koko ajan. Erityisesti iltaisin. Huomaa et vettä pitäisi juoda nyt paljon enemmän kuin normaalisti. Mulla on huomenna neuvola ja vähän jo jännittää mitä siel tapahtuu! Olisi ihana jos sydänääniä jo kuunneltaisiin mutta en tiedä onko se mahdollista meidän neuvolassa...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mäkin oon tehnyt viisi testiä tässä raskauden aikana ihan vain nähdäkseni, että viivat tummenee. Ja kyllähän ne tummenivat. Nyt rv 5+4 ja vihdoin viivat tummat joten minäkin olen tyytyväinen enkä enää luultavasti testaa. Me kerrotaan muille vasta varmaan nt-ultran jälkeen. Parhaalle kaverille...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mä voin laittaa yksäriä!
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mä kanssa tykkäisin fb ryhmässä! Kyllä sitä siltikin tännekin tulisi varmaan kirjoiteltua!
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Rriude toivottavasti vuoto on ihan harmitonta ja vauva pysyy matkassa! Useinkaan tosiaan vuodot ovat normaaleja alkuraskaudesta. Paljon tarrasukkia matkaan sulle vaaville!
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Krrrsta, Jostain luin et voi olla alusta asti tummat viivat jos raskaushormonia kehittyy enemmän kaksosten takia. Mutta tokihan niissä on myös eroja yksilöittäin. Viivat saattavat tummua ero tahtiin vaikka olisi kaikilla kyseessä tavallinen raskaus missä yksi vauva tulossa :)
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mullakin ihan sama Mippis kun sulla. Haaleet on viivat vielä vaikkakin vähän on vahvistunut. Mulla 4+5. Ei kai se mee kaikilla samalla tavalla. Ja voihan vaikka olla et Krrrsta sulla olis tulossa tuplat:whistle::love:
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Itse en kyllä vielä haluaisi kertoa asiasta esimiehelle. Minulla on tällä hetkellä työsopimus vuoden vaihteeseen asti ja keväälle on lupailtu jatkoa. Pelkään siis että jos kerron asiasta niin keväällä ei välttämättä olisikaan töitä. Toivotaan siis parasta, että kukaan ei vielä hetkeen huomaa...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Voi ei maisa93! Oon todella pahoillani! Koita jaksaa!
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Vielä hieman lisää raskausoireista. Onko muilla tullut unettomuutta? heräsin tänään neljän aikaan aamulla enkä saanut enää millään unta. Aikaisempina päivinä en ole taas mennyt nukkumaan kuin vasta aamuyön tunteina kun uni ei vaan tule. Voi kyllä olla, että tämä asia vain pyörii mielessä niin...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Keskenmeno olisi kyllä todella kova paikka. Ymmärrän hyvin vaikken varmastikaan täysin sitä pelkoa minkä se jättää myöhempiin raskauksiin. Toivottavasti kaikilla meillä menee oikein hienosti raskaus tällä kertaa! Oireista itselläni on pientä nipistelyä alavatsalla, ajoittaista etovaa oloa ja...
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tänään oli vielä pakko tehdä cb:n digitaalinen testi, että saa vähän varmemmin vastauksen kuin tosi hailakan viivan. Ja niin siellä lukikin et raskaana 1-2! Meillä mies on todella innoissaan. On kyllä rauhallisempi asian kanssa kuin minä, mutta siltikin hehkuttaa asiaa ja kyselee kauheesti...
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hei! Täälläkin uusi odottaja ilmoittautuu huhtikuisiin! Jännät hetket on kyllä meneillään. Ei meinaa aivot pysyä perässä kun ajatukset heittelee onnesta menettämisen pelkoon. Voi kun vauva pysyisi mukana! Olen jo hetken lukenut teidän kirjoituksia täällä koska oireet on ollut niin erilaiset...

Yhteistyössä