Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Täälläkin syntyi keskiviikkona rv39+4 vuorokauden mahataudin innoittamana, 31h synnyttämisen jälkeen 3350g ja 47,5cm kokoinen terve tyttö ❤ tosiaan ensin maanantai-tiistai ilta ja yö meni oksentaessa ja ripuloidessa ja valvoessa, aamulla klo 6 harjotussupistukset muuttu kivuliaiksi ja jo klo 12...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    @Orvokki_ Mulla on rakon toiminnan kans käyny just samalla tavalla. Tiheät käynnit alko tosin vasta ku vauva vähän laskeentu ja niitä kesti n. Pari viikkoa, mut nyt ollu muutama yö että selvinnyt 1-3 käynnillä :) jospa se mullakin ois sitte laskeentunut entistä alemmaksi, jotenkin pois rakon...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Voisihan sitä pitkästä aikaa itekkin kirjottaa tänne :) Oon yks niistä ahkerista sivustaseuraajista:D Harjotussupistuksia on tullu varmaan jostain rv20 lähtien, mutta nyt varmaan kuukauden ajan on alkanut supistella niin selkä-, reisi-, ku sukkapuikkotuntemuksien kera. Viimeksi pari viikkoa...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ooi niimpä onki tyttöjä meidän päivänä!! :love: Muikeroinen & Pulppu 20+6
  5. M

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heipsan pitkästä aikaa :) Täälläki yks joka lukee päivittäin muttei niinkään kirjoittele :D Tänään oli rakenneultra, ja vahvasta poikaolosta huolimatta meille annettiinkin vahva tyttölupaus :love: Tytöllä kaikki hyvin ja niinkuin pitää, rakenteista osa pari päivää jäljessä ja osa pari päivää...
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    @avantasia nenän kuiviin limakalvoihin auttoi mulla se että pyöräyttää rypsi,-oliivi,- tai kookosöljyssä topsipuikkoa ja varovasti pyöräyttää sitä nenän sisällä. Pienenä mulla tuli jatkuvasti, päivittäin verta, ja lopulta ku tuo ei enää auttanu niin piti suonia käydä polttaan. Ihme kun ei oo nyt...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    @Myytta Sitä ne kaikki sanoo, että ei vois liikkeitä tuntea vielä, mutta mää kyllä kans oon ollu tuntevinani jotain sen tapaisia :LOL: Ja paljolti sellasia muljahduksia, mitä ei oi aijemmin tuntunu. Ne kai voi olla jotain kohdun kasvutuntemuksia tai muita? Ja kappas ollaan ihan samoilla...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mulle saa sukupuoliveikkaukseksi laittaa pojan :) On meinaan niin vahva tunne monella ja oireet siihen suuntaan : D Ja sen saa myös lisätä, että synnytän Oulaskankaan synnärillä, eli OAS jos vain suinkin paikka on pystyssä vielä sillon (: Muikeroinen ja Pulppu 12+4
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Onneksi olkoon uusille! :) Ellen ihan väärin muistais, niin ettei olis ekat tiedossa olevat kaksoset tähän ryhmään? :love: Muikeroinen & Pulppu 10+3
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täällä näin! :love: elikkä käytin tuota unbornheart pocket fetal doppleria. Sen saa puhelimeenkin kiinni että näkee käyrät ja ei tarvitse laskea sykettä itse. Ja myöskin tallennettua saa äänet :) kannattaa katsella käytettynä, maksaa uutena noin 50e mutta itse ostin huutonetistä 26e posteineen:)...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Pahoittelen aikaisempia menetyksiä.. Ymmärrän kyllä täysin :unsure: kannattaa katsoa mitä tekee, kun muistaa vaan olla stressaamatta vaarallisistakin asioista liikaa, sekään ei tee pienelle hyvää:rolleyes: tsemppiä :)
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Itse hommasin dopplerin jo pari viikkoa sitten, ja olen kyllä kuunnellut, ja ne kuuluikin jo eilen. (Rv8+3) vaikka todella harvinaista onkin näin aikaisin. Jotkut on toki sitä mieltä ettei ole terveellistä sikiölle, mutta kun sitä kuitenkin tehdään pitkin raskautta neuvoloissakin monissa maissa...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täällä ei se pahoinvointi oo aivan kestämätöntä missään vaiheessa ollutkaan, juuri ja juuri selvinnyt oksentamatta. Mutta mulla helpotti kaikki oireet huomattavasti heti kun rv8+0 tuli mittariin. Itseasiassa se päivä oli TÄYSIN oireeton, kun muuten "Pulppu" muistuttelee jotenkin itsestään...
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Voimia ja haleja Sintssalle :( Mutta voiko tämä olla.. Rv 8+3 ja löysin kotidopplerilla sikiön sydänäänet? Doppleri laski keskisykkeeksi 167bpm johon mun pumppu ei taatusti kykene! Tuosta voi kuunnella tahtoessaan :barefoot: vielä sen verran hiljanen että saa aika lujalle laittaa äänet...
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Sama täällä!! Maha on ympäri vrk pieni pallo, ja 5min syönnistä ja iltaisin se turpoaa ihan tosissaan.. Ja piti tosiaan itsekkin ne ekat äitiysfarkut ostaa, kun yleensä oon aika hoikka niin ei vaan mene enää housut kiinni, tai jos menee niin ei mene koko päivää.. :D
  16. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Syssy^^ ja papuprinsessa, Älkää huoliko, aina on joku joka on vielä holtittomampi malttamisen suhteen.. nimittäin jo ennenkuin plussasin, ostin ekat bodyt ja potkarit kun sattu kirppiksellä riistäytyyn käsistä, ja nyt, rv7+4, mulla on myös sitteri kaapissa, sopivia vaunuja on katseltu ja piti...
  17. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tänään oli eka oikea neuvola. Ollaan ukon kanssa mietitty että mikä kumma aina sänkyhommien jälkeen tulee, kun samantien kun hommat lopetetaan, alkaa alamahaa jomottaa niin että joutuu jäämään sikiöasentoon sänkyyn 5-10 minuutiksi.. Vuotoja ei ole ollut, oireetkin olleet muuten normaalit. Tänään...
  18. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mollama Täällä nuo oireet menee suurinpiirtein niin, että joka toinen päivä on henkinen raskaus, eli kiukkuitkuailahtelu, ja joka toinen päivä on fyysinen, elikkä kipuja ja huonoa oloa ymsyms.. :D Välillä toki sattuu samaan päivään molemmat tai sitten ei oo mitään oiretta, mutta pääsääntöisesti...
  19. M

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Nyt minäki uskallan jo kirjottaa tänne, vaikka plussasin jo muutamia viikkoja sitten! Juuri tultiin varhaisultrasta, kun raskauden kestosta ei voinut olla yhtään varma, ja siellä pienen pieni sydän jyskytti!! Oirehtia tämä pikkunen on mua jaksanut. On ollu kipua joka paikassa ja etovaa oloa joka...
  20. M

    Raskaaksi heti pillereiden jälkeen

    Ei niin minkäänlaista kerinny tulemaan. Valkovuotoa normaalisti vain. Mutta niinhän se onkin että pillereiden jälkeen eka kierto saattaa kestää vuodenkin, ennenku menkat tulee.

Yhteistyössä