Hakutulokset

  1. L

    Haaveena vauva 2022

    Menkat alkoi päivän myöhässä ja sysäs mutkin nyt tänne 2022 porukkaan. Oli kyllä harmittavin menkkojen alku koko yritysaikana, itkin koko eilisillan ja yön :’( Toinen oi+inssikierto lähti nyt käyntiin. Mies olisi halunnut pitää pari välikiertoa nyt, kun toivoo lähtevänsä tammikuussa Japaniin...
  2. L

    Toiveissa vauva 2021

    Nyt ois eka inssi tehty! Viime viikolla ultrattiin alkuviikosta mitä letrot oli saanu aikaseks (kp11: ei paljoakaan). Loppuviikosta uus tsekkaus ja siellä oli oikein hyvän paksunen limakalvo ja 18mm johtofollikkeli. Lääkäri ja flo meinas, että ovis osuu la-su ja vähän suretti, että heti eka...
  3. L

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka kaikille! Oon pitänyt taukoa palstalta jo hyvän tovin, tuntui että vauvahommat oli liian läsnä 24/7. Yritys on kuitenkin jatkunut ja samassa jamassa ollaan edelleen: menkat alkaa AINA ajallaan eli mitään kiinnittymisyritystäkään ei oo havaittavissa. Viime syksynä käytiin tutkimuksissa...
  4. L

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka! En nyt saa laitettua punaiseks mut toivottavasti @Alinna86 tai kuka nyt huomisen listan päivittääkään niin bongaa tämän. Mut voi myös poistaa listoilta. Seurailen mikä ehdin ja kommentoin jos niinkseen on, mutta tällä hetkellä ei aika riitä aktiiviseen palstailuun, joten tuntuu turhalta...
  5. L

    Toiveissa vauva 2021

    Oon viettänyt vähän hiljaiseloa alkukierron ajan, nyt on taas oviksen metsästys päällä. Tänään tuli HUSilta kirje, meillä alkaa nyt sit lokakuussa tutkimukset ja hoidot. Välillä sitä miettii, että meillä on ihan hyvä kahdestaankin, koiralasten vanhempina, mutta se ajatus siirtyy nopeesti...
  6. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Loree en nyt saa punaseks, mut mulle voi laittaa tälle päivälle kp1 tai huomiselle kp2. Sieltähän ne menkat alko illalla, eikä millään pikkutiputtelulla vaan heti ihan kunnon koskena :O niin outoa!
  7. L

    Toiveissa vauva 2021

    Tää päivä menny niin menkkakivuissa et vaikka ei vielä vuoda niin ei epäilystäkään: huomenna on kp1 :(( Kukas siitä ennätyslyhyestä kierrosta just kirjotteli? Mullaki lyhyin kierto ikinä, tänään siis kp25 O.o Toivottavasti ei ota tavaks!
  8. L

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä elellään dpo10, en tullu tällä kertaa listalle asti piinailemaan ku oli ensin epävarmuutta siitä oviksen ajankohdasta ja sit meni luotto koko kiertoon ku ehdittiin tallettelemaan vaan -5 ja -1 :D Nyt on tullut jänniä oireita, joita mulla ei normikierrossa oo: rinnat on eilen ja tänään...
  9. L

    Toiveissa vauva 2021

    Noin, nyt on käyty tk lääkärin juttusilla ja tehtiin myös gynekologinen tutkimus, jossa kaikki ok. Kävin labrassa ja nyt sit vaan jännäämään tuloksia, maanantaina lupas lekuri soittaa niistä.
  10. L

    Toiveissa vauva 2021

    @KirJoh89 Siis ettekö oo vieläkään saaneet aikaa?? :O Onpa erikoista, sähän kuitenkin samaan aikaan laitoit viestiä kun mäkin! Toivottavasti aika tulee pian ja tekin pääsette jo tutkimuksiin!
  11. L

    Työhaastattelussa kätteleminen

    Työhaastattelija täällä moi. Ei kättelyitä :)
  12. L

    Toiveissa vauva 2021

    Ahaa @Tiukuna! Kiitos kommentista, ehkä toi siis on syy, makes sense :)
  13. L

    Toiveissa vauva 2021

    Jossain vaiheessa oli puhetta kierron/oviksen eroista riippuen kummalta puolelta munasolu irtoaa. Mä tutkailin tarkemmin kiertoani flosta enkä tajua yhtään :D Mulla on 6/19 lähtien vaihdellu kiertojen pituudet niin että on kaks normipitusta (27-29pv) ja yks pitkä (31-33pv) ja taas kaks normia...
  14. L

    Toiveissa vauva 2021

    Voimia @Enerisa3, ihan kamalaa! :’(( ON: täällä tikutellaan ovista. Flo ennustaa vasta perjantaille, mutta premom tulkitsi kuvista että lh-huippu oli jo. En ite oo ihan vakuuttunut, että onko alla olevan kuvan toka ylin (kp12) vielä ovis, mitä tuumaatte? https://aijaa.com/mNqpUy Aiemmissa...
  15. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus Ihanaa, että teidän taloprojekti lähtee nyt oikeen konkreettisesti käyntiin! :love: Se saa varmasti ajatukset hetkeks aikaa muualle ja jos ei nyt oo tärpänny (oireet kyl kuulostaa tosi lupaavalle! :love: ) ni sit varmasti!
  16. L

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvä mies! Meillä mies on onneks ollu koko ajan sitä mieltä että tottakai menee testeihin :) Toivottavasti tekin saatte pian ajan! Mä jouduin tänään vielä kinumaan uutta aikaa, ku ollaanki ens viikko reissussa. Saatiin onneks aika sit heti seuraavalle viikolla :) Vaikka tilanne onkin kurja...
  17. L

    Toiveissa vauva 2021

    No jo on nopeaa toimintaa! Tuli vähän yllätyksenä, kun äsken sähkösen asioinnin kautta tuli vastaus, että aika lääkärille varattu ens maanantaille ja se tekee lähetteet jatkotutkimuksiin! :O
  18. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos kannustuksesta @Persikka123 ! Mä itseasiassa eilen illalla ton viestini jälkeen otin härkää sarvista ja jätin terveyskeskukseen soittopyynnön ku en googlailusta huolimatta saanu selkoa että mihin julkisella puolella pitää olla yhteydessä ;/
  19. L

    Toiveissa vauva 2021

    @KirJoh89 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( <3 Me aloitettiin yritys kans 6/19 ja just tänään puhuin miehelle et oisko jo aika hakeutua tutkimuksiin. Saispahan ainakin jotain selvyyttä et miksei onnistu - on se sit jotain rakenteellista tai kuun asennosta johtuvaa, ihan mikä vaan...
  20. L

    Toiveissa vauva 2021

    @pata-ässä ja @minttuni Mulla ei oo tosta hedelmöityskupista kokemusta, mutta oon nyt kahdessa kierrossa kokeillut kuukuppia seksin jälkeen. En osaa sanoa hedelmöityksen osalta vielä mitään, mutta tykkäsin siitä että nesteet ei valunu omia aikojaan ulos :D

Yhteistyössä