Hakutulokset

  1. A

    Helmikuiset 2022

    Apua uskaltaisinkohan minäkin jo sinne faceryhmään. Mulla on ensimmäinen neuvola käynti kyllä vasta 28.6. Mutta ite uskoisin nyt olevan viikot 6+4 ja la menisi 5.2 paikkeille. Ehkä uskallan laittaa viestiä. Plussasin siis ekan kerran 4.6 ja nyt on viivat ja tuntemukset vaan vahvistuneet koko ajan
  2. A

    Helmikuiset 2022

    Moi! Täällä plussattu super haalea viiva x3 noihin rfsun halpis testeihin perjantaina ja lauantaina sitten clearblue viikkonäytöllinen testi näytti raskaana 1-2 eli olettaisin tän menevän Helmikuun puolelle Kolmatta odottelen nyt siis, viimesen vuoden taas haaveillut tästä ja nyt sitten vihdoin...
  3. A

    Tammikuiset 2020

    Moi! Eilen oli täällä ultra vihdoin ja kaikki hyvin, pieni liikku hirveesti koko ajan ja nyt vasta sain tarkan lasketunajan eli se olis sitten 23.1 vähän pidemmällä siis oltiin kuin mitä ite oletin :love: Mäkin olisin siis vielä kiinnostunut tosta faceryhmästä jos mukaan mahtuu eli laitatko...
  4. A

    Tammikuiset 2020

    Mua kiinnostais myös pienempi fb ryhmä. Mutta täälläkin nt-ultra vasta 17.7. Sinne varmaan vielä ainakin odottelen ennen liittymistä. Mulla on ollut täysin erilainen raskaus tähän mennessä, kun esikoisesta oli! Ihan käsittämätöntä koko ajan pahaa oloa ja etovaa oloa, mitä ei ollu koskaan...
  5. A

    Tammikuiset 2020

    Mäkään en ole tänne vielä uskaltautunut tulla huuteleen saati sitten faceen vielä.. Mutta tosiaan ekan tikkutestin olen tehny 20.5 haalee viivahan siihen vihdoinkin tuli pitkän yrityksen ja monien testien jälkeen. Seuraavana päivänä ostin digitestin ja siihen tuli raskaana 2- 3.. No mun...
  6. A

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Täälläkin alkoi pahoinvointi eilen, ensin aamulla aivan järkyttävä päänsärky, koko aamun tunne että oksettaa Ja Kun sain juuri Ja juuri leivän Ja jogurtin syötyä Kaikki pihalle 5min myöhemmin :confused: No päivällä sain onneks syötyä lämpimän ruuan jne. Ja tänään Ei ole oksettanut ollenkaan...
  7. A

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Okei Kiitos tiedosta! Katsellaan sit ens viikon perjantain jälkeen, jos kaikki kunnossa ultrassa, niin mieluusti liittyisin :) Täällä nyt siis 10+4 meneillään. Osanotot kaikille joilla suru uutisia, tuntuu kamalalta Ja alkaa pelottaa että Onko itsellä Kaikki kunnossa :(
  8. A

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Millä nimellä Se FB ryhmä teillä On?? Mun tiedot siis 17.2/PHKS/25v/1 lapsi
  9. A

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mä kyllä olisin kiinnostunut, Mutta mua Ei ole tähänkään vielä lisätty? 5.8 np-Ultra Ja laskettu aika 17.2
  10. A

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    17.2/Aluut90/25/PHKS/1

Yhteistyössä