Hakutulokset

  1. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mulla kans ollu parina päivänä tunteet niin pinnassa et itku saattanut tulla vaan ihan yhtäkkiä, lienee univaje ja koko uusi tilanne syynä :P :S plus hormonit :D
  2. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Täällä jakauduttiin "jo" 30.1. :D oon hiukka eläny vauvakuplassa nyt. Synnytys oli aika rankka, käynnistettiin ma 30.1. ennen puolta päivää ja tyttö syntyi klo 23.26 <3 Osastolla oltiin yks ylimääräinen yö, tyttö oli valohoidossa yhen päivän. Kotiuduttiin siis perjantaina :) Uuden opettelua...
  3. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Pientä taukoa taas pitänyt meikällä :D Nyt heräsin neljän pintaan vessaan eikä enää unta :| no johan tässä on n. 4 h nukuttu..Huh hei, kyllä se nyt siltä vaikuttaa että tästä tammikuun tähtösestä tulee helmikuun helmi :) Ellei vkl tapahdu synnytyksen ihmettä joka on kyllä enemmän kuin...
  4. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Täällä kans vielä jakautumatta :D
  5. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mulla ollut näemmä pientä joulutaukoa...:P Suuret onnittelut kaikille synnyttäneille! <3 :) Ja tsempit meille vielä odottaville:D Huomenna oltais täälläkin täysiaikaisia, en voi uskoa että toukka päättikin pysyä mahassa ennenaikaisuuden riskeistä huolimatta :) Superhelpottunut fiilis, nyt vaan...
  6. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Onnea RubyS vauvauutisista, mahtavaa että sektio meni hyvin! Vauvantuoksuista joulua teidän perheelle! <3 :) Ja hyvää & rauhallista joulua muille, muistakaahan levätä ja syödä hyvin ;)
  7. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Voin samaistua tuohon kyttäilyyn, joka yö ku herään ja nousen vessaan niin mies kans kavahtaa hereille et "mitä, mikä hätänä, minne meet????" :D :D
  8. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Kyllä vain, ruoska on laitettu jo viuhumaan ja mies hommiin :D
  9. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Hellou! Eilinen neuvola ja kontrollilääkäri toivatkin uusia tuulia - neuvolassa kaikki arvot mallillaan, verenpaine ok ja hemppaa ei ees otettu kun oli viimeks niin hyvä ja sanoin että ei tarvi ottaa, sf-mitta 27cm ja vauvan sykkeet kohdillaan :) Mutta, ip kävin lääkäris ja tarkisti...
  10. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Hei vaan! Pakko osallistua tähän "kisaan" kun sen huomasin, vaikutti hauskalta ja mukava lukea myös muitten arvioita naperostaan :D täällä menossa nyt rv 31+4 joten perästä tullaan ja kovasti toivon ettei tyyppi ainakaan tämän vuoden puolella vielä maailmaan putkahda..! Mitään painoarviota ei oo...
  11. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Lääkärissä kaikki ok, muutosta kohdunsuulla on tapahtunut mutta ei mitään hälyyttävää ja vielä sain luvan jatkaa töissä jos vaan itestä hyvältä tuntuu :) kontrollikäynnin sain ens vkon torstaille (jes!) mut meni vähän hassusti ku aamulla klo 8 sillon neuvola ja ip klo 13.30 se lääkäri :D no eipä...
  12. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Ihania vaatteita oot valinnut <3 Mitä kokoa tuo haalaripussukka on? :)
  13. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Sulle kyl varmaan sopii räikeän punainen hiusväri? :) mä oon vähän aatellu et jos raaskis sitten värjätä ennen ristiäisiä, oon ollu koko raskausajan värjäämättä, ja houkuttais kokeilla niitä kasvivärejä! Se vaan ois pieni hintapommi tälläselle joka värjänny aina hiuksensa kotona marketti väreillä :D
  14. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Heijje, täällä oltu tälle vkoa vaan 2 päivää töissä. Alkuvkon oli suppareiden varjolla saikulla, nyt ma lääkäri niin tarkistetaan paikat ja katotaan mitä tehään loppuaika eli 4 vkoa..henkisesti alkaa voimavarat olemaan jo hiukka myyty, ei haittais yhtään jäähä vähön aiemmin pois ja laittamaan...
  15. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Mulla on ollu nyt raskausaikana tosi hyvässä kunnossa hiukset ja kauhulla kans odotan synnytyksen jälkeistä- ja imetysaikaa et tippuuko kaikki päästä :D oon vuosia kasvattanut ja vaan siistinyt parturissa latvat kerran vuoteen, nyt vois aatella jotain uutta lyhyempää mallia sikäli mikäli kunnon...
  16. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Heippa vaan, pakko kirjoittaa itekin tänne pikakuulumiset niin pysyy menossa mukana :) Saikkulaisille hyviä vointeja! Itellä ois vielä 7vkoa töitä jäljellä, katotaan miten käy meikäläiselle :P Vointi on vielä ihan ok, tosin to-pe alkaa olemaan jo niin väsynyt viikon töistä että ei meinaa aivot...
  17. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Voi vitsi, eipä oo muuten tullut mieleen että se lisäistukka saattaa vaikuttaa vauvan oikeaan asentoon kääntymisessä :O pitääpä kysyä siitä seuraavan kerran neuvolassa ku mulla ei siihen mitään seurantaa ole. Ois kyl ollut kiva saaha siitä enemmän tietoa sillon kun se ru:ssa todettiin :|
  18. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Huhhei, täällä arvotaan vielä influenssarokotteen kanssa, eka aattelin että en halua mitään turhia rokotteita ottaa, mutta sit kuulin tädiltä että joku hänen tuttunsa oli sairastanut influenssaan raskaana ja lapsi oli kuollut kohtuun nimenomaan sen seurauksena :( :-o toisaalta musta tuntuu että...
  19. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Heippa, pikapäivitys lääkärikäynnin jälkeen - kohdussa ei muutoksia ja kaikki juuri niin kuin pitää, lisäksi kun tiedustelin niin varovainen tyttölupaus saatiin <3 <3 tieto ei vielä 100% tosin :)
  20. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Iltaa vaan! Täällä kans närästäny enemmän kun ennen raskautta elämäni aikana yhteensä :S Eipä oo kyllä hääviä. Mulla oli sf-mitta viime neuvolas (rv 23+0) 19cm. Ekaa kertaa vasta mitattiin. Olin perjantain saikulla, kyllä tuli tarpeeseen! Saanu levätä kunnolla ja vielä huominen vapaa, tosin...

Yhteistyössä