Hakutulokset

  1. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heips! Täälä oon ahkerasti seuraillu vaikka en oo ekan viestin jälkeen kirjotellu (oon selannu koko keskustelua läpi:LOL:). Mutta täälä myös jännitetään, huomenna ois kp24/25-26 ja dpo jotain 11 ehkä? Kauheesti tekis mieli jo aamulla testata vaikka menkkoja ootan sunnuntaille.. jännää.. mitään...
  2. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Mä tätä keskustelua vain seurannut (esikoista yritetään) mutta pakko kommentoida tohon Cerazette -asiaan. Mä söin niitä pillereitä yli 7 vuotta ja lopetin ne helmikuun alussa kun päätettiin antaa vauvan tulla jos tulee. :p Ekat menkat tuli maaliskuun puolessa välissä, eli mulla meni noin...
  3. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo kyllä meilläkin tää "yritys" vielä alkuvaiheessa, niin en kyllä suurempia oo murehtinut. Enemmän ärsyttää se kun oon sellanen ihminen että kun päätän ja haluan jotain niin sen pitäis olla "kaikki mulle heti nyt". Tää asia nyt ei vaan ihan toimi niin..:whistle: ja pillereitäkin ehin 8v...
  4. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! Mä ehkä uskaltaudun kans kirjoitteleen tänne ny ekaa kertaa. Taustalla oon seuraillu hetken ja nyt kun tunnuksenkin sain tehtyä rohkenen osallistumaan, vaikka koskaan en ole keskustelupalstoilla pyöriny, joten sori jos en tajua kaikkea!:rolleyes: Minä ja mies 26vuotiaita ja lapsi olisi...

Yhteistyössä