Hakutulokset

  1. P

    ~Elokuiset 2020~

    Kiitos @Evananna ❤️ unohdin ihan ilmoittaa lasketun ajan, anteeksi. Vau.fi laskurin mukaan laskettu olisi 21.8 ja olenkin rv 7+1 mutta reilu viikon päästä on neuvola niin ehkä se siellä tarkentuu. Mä kyllä luulen että raskaus on pidemmällä kun pahoinvointi alkoi viikko plussan jälkeen. Vaikka...
  2. P

    ~Elokuiset 2020~

    Moikka! Täällä olisi uusi elokuun vauvan odottaja. Raskausviikkoja olisi nyt 7+3 kasassa. Pahoinvointia ja väsymystä on liikkeellä. Eikä asiaa auta 3v esikoistyttö ja nopea tempoinen vuorotyö. Olen ammatiltani lähihoitaja ja työskentelen eri kuntoisten muistisairaiden kanssa tehostetussa...
  3. P

    ''vaarallinen'' työ ja alkuraskaus

    Minäkin olen lähihoitaja vanhusten palveluasumisessa / vanhainkodilla. Ensimmäistä lasta kanssa odotan. Kerroin työnantajalle kun viikkoja oli 7+. Työkavereille jo aikaisemmin, pahan pahoinvoinnin takia.:unsure: sain siirron tuonne palveluasumiseen (olemme saman pomon alaisuudessa) koska siellä...
  4. P

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Mä en edes tiedä mun riskilukuja. :(Veriseulojen tulokset sain jotka lähetin kätilölle joka mut ultrasi. Kaikki oli normaalit, ei tarvetta jatkotutkimuksiin (y) Ensi viikon tiistaina työn kautta terveystarkastus ja torstaina neuvola + neuvolalääkäri. Miten niin omena päivässä pitää lääkärin...
  5. P

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Moi kaikille! Olen jo kuukauden päivät seurannut teidän keskustelua, vieläkö mahtuisi mukaan? :) Olen 24-vuotias ja odotan esikoistani :love: Laskettu aika olisi 22.12.2016 ja synnytyssairaalana TAYS. Uskaltaisin nyt liittyä ihanaan joukkoonne kun kävimme reilu viikko takaperin ultrassa ja...

Yhteistyössä