Hakutulokset

  1. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Olipas kiva lukea kuulumisia täältäkin pitkästä aikaa! Tajusin juuri,että en ole avannut konettakaan, kun facebookista on niin helppo seurata kanssaodottajien kuulumisia, niin oli pakko tulla kurkkaamaan mitä tänne kuuluu! <3 Voimia kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Tämä on kamalaa, mutta...
  2. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Hui miten huonoksi olosi menikään Bettinah! Tsemppiä ja pidän peukut pystyssä, että olo ei tule ihan heti takaisin! <3 Saitko mitään pahoinvointilääkettä sairaalassa tai kotiin? Kiva, kun täällä on uusi ketju ja tsemppiä kaikille taas! <3 Kivaa viikonloppua! Kesäyllätys ja yllätys 13+4
  3. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mun mielestä voit hyvin jäädä tänne, jos haluat! :) osa menee varmasti muutenkin maaliskuun puolelle ja osa saattaa syntyä jo tammikuussa! :) Ihanaa, että kaikki oli hyvin! <3
  4. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kiitos tästä tiedosta! Vähän harmittaa, kun asia vaan jäi siihen, enkä ymmärtänyt kysyä enempää! Minulla on seuraava ultra rv 16+, joten istukankin tilannetta seurataan varmasti silloin. :)
  5. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Ai niin! Ilmoitin tänne alkuun lasketun 7.2, mutta se muutettiin heti ekassa neuvolassa 6.2. ja pysyi siinä tämän päivän ultran jälkeenkin. Minua ei päivän heitto täällä haittaa, mutta jos joku haluaa viilata kuitenkin pilkkua päivän päälle, niin tässä uudet tiedot: Kesäyllätys LA 6 2 /28 /- /2.
  6. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Hurja alku teillä, mutta jospa kaikki ylimääräinen pelko olisi nyt takanapäin! Tsemppiä ultraan ja ihanaa, että pääsette jo maanantaina tapaamaan Rambo sinttiänne! :)
  7. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Pahoittelut jälleen menetyksen kokeneille, onnea uusille jäsenille ja ihanista ultrakuulumisista! <3 Me olimme tänään nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin! Pieni vastasi viikkojaan, liikkui paljon, ja hänellä on pitkät jalat kuten siskollaan! :love: Lääkäri sanoi, että kaikki on hyvin ja...
  8. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Voimia Devine! <3
  9. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Toivottavasti Devine kaikki on ok ja vuoto loppuu pian! Joku kysyi mahasta ja löytyy. :D Tämä on toinen raskaus ja silti maha on iso verrattuna ekaan raskauteen...jännittää miten isoksi tämä kasvaa, mutta luulen, että on osittain turvotusta. Kivoja ultrakuulumisia Nt-ultrassa käyneillä...
  10. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Bettinah: Raskausoireet saattaa hyvinkin vaihdella, joten en usko, että tarvitsee huolestua. Aftoista en myöskään huolestuisi, vaikka tosi ikäviä ovatkin. Olen kuullut että niitä voi tulla raskauden aikana. :) Kannattaa kuitenkin mainita näistä neuvolassa tai soittaa vaikka suuhygienistille, jos...
  11. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Oi kuulostaa ihanalta Metsäminttu! Minä olen aivan tavallinen kotiäiti ilman suurempaa viehätystä, mutta onnellinen! <3 Täällä maha on kasvanut jo naurettavan isoksi kun vertaan viime raskauteen. :D Jospa se tästä tasaantuisi. Jouduin ostamaan tänään myös isommat rintaliivit. Rinnat on kipeät...
  12. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Oksensin esikoisen raskaudessa paljon ja lisäksi nousi vatsahappoja suuhun. Hampaat muuttui suorastaan limaiseksi pesusta huolimatta. Vaikka pesin hampaat jokaisen oksentamisen jälkeen huolellisesti. Kysyin silloin hammaslääkäriltä neuvoa ja hän neuvoi ostamaan apteekista Meridol nimistä...
  13. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Tervetuloa uusille mukaan! <3 Halut: EI, ei ole! Suoraan sanottuna seksi jopa pelottaa minua. Olen lukenut vähän ristiriitaisia juttuja onko seksi alkuraskauden aikana turvallista vai ei, mutta eipä ole pahoinvoinnilta ehtinyt mitään haluja tulemaankaan. :D Oma napa: Käytiin tänään ultrassa...
  14. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Voi olipas täällä paljon suru-uutisia. :( Voimia kaikille menetyksen kokeneille!! <3
  15. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kiitos teille kaikesta tuesta eiliseen viestiini liittyen. :love: Nyt eilinen tuntuu ehkä jopa hieman nololta hormoni-itkulta. Toki huolihan penestä ja hänen kasvustaan on aina, mutta neuvolan laitteet on mitä on ja vauva on tosiaan vielä niin pieni, ettei se välttämättä osu juuri...
  16. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kiitos! <3 Yritän olla murehtimatta liikaa, mutta... Se ehkä vähän lohduttaa, että ekassa raskaudessa oli juuri sama juttu ja kun th ei ollut huolissaan.
  17. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Me kävimme miehen kanssa tänään ekassa neuvolassa. Siellä menikin aikaa esitietojen täyttelyssä. Oltiin pari viikkoa sitten arvioultrassakin yhdessä ja mies tulee mukaan muihinkin neuvoloihin, jos vain töiltään ehtiin, mutta ottaa sairaalassa tehtävät ultrat aina vapaaksi. Minua vaan huolettaa...
  18. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kivasti tullut taas viestejä luettavaksi! :love: Täällä eletään pahoinvoinnin ja pahoinvointilääkkeiden kera. Oksentanut en ole, kiitos Zofranin, joka estää oksentamisen, mutta olo on välillä aivan kaamea. Eilen mies kehaisi kalpeaa ulkonäköäni. Hän kuulemma näki harmaan jokaisen sävyn...
  19. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Voimia! Toivon ihmettä! <3
  20. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kinder_kitty: Voimia! <3

Yhteistyössä