Hakutulokset

  1. O

    Kotimaan adoptio

    Moi Dreamy! Kiva, kun liityit joukkkoon kutistuneeseen. Muistan noi tapaamiset, kuin eilisen. Just sukupuun piirtäminen oli must jännää. Ja valaisevaa. Joutu oikeesti miettimään sukuaan ja keitä siihen kuuluukaan. Mulle itselle jääny isän puolen suku tuntemattomaksi, koska isä kuoli mun...
  2. O

    Kotimaan adoptio

    Eksyin pitkästä aikaan taas tänne ja tääl tosiaan ollu vipinää :) Onnea Vadelmiina lapsesta! :love::love::love: Miten teillä on mennyt? Teil menee tää prosessi tän uuden lain mukaan Tyhjä arpa, jos teil tehdään kotiselvitys. Meil oli vaan kotikäynti. Kai se ajaa saman asian. Tultiin siis ns...
  3. O

    Kotimaan adoptio

    En oo tiennykään et lapsen voi saada noinkin lyhyellä odotusajalla. Teillä oli sit kaikki mitä pojan vanhemmilta vaadittiin. Ihanaa <3 Meille puhuttiin jo neuvonnassa et yksi pisimmistä odotuksista on ollut 9 vuotta, huh huh. Mutta uskon jokaisen hetken olevan sen arvoista. Pelkäsin jo et...
  4. O

    Kotimaan adoptio

    Kiitos vastauksesta. Tuntuu et tän adoption kanssa on yksin. Varsinkin, kun ei olla pidetty mitään hälyä tästä koko prosessista muuta kuin lähipiirille. Välillä utelut kyl rassaa: onko mitään kuulunu jne. Hyväähän kaikki tarkottaa mut silti :) Oon koittanu sysätä kaiken sivuun ja olla...
  5. O

    Kotimaan adoptio

    Moikka! Olen lukenut tätä viestiketjua jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta sain aikaseksi kirjottaakin jotain. Ollaan pian 39/39 pariskunta ja adoptio jonossa 5 vuotta. On ollut ihana lukea tätä ketjua ja fiilistellä mukana vauvauutisia. Monenmoista tarinaa on ollut neuvonnasta yms. Voisin...

Yhteistyössä