Hakutulokset

  1. Y

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Mulla oli tänään aamulla nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin <3 Nyt uskaltaa ehkä vähän huokaista helpotuksesta kun viikkoja jo 12+4. Todennäköisin laskettu aika onkin 15.12 eikä 17.12. Eiköhän sitä nyt uskalla liittyä sinne fb ryhmään :)
  2. Y

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Meillä eka poitsu synty tasan 2 vk lasketun ajan jälkeen ja toinen poika 4 päivää ennen laskettua aikaa, joten eipä noista voi päätellä mitään. Eilen oli pakko käydä neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä, vaikka maanantaina on jo nt-ultra. Hyvin kuulu äänet Huomenna tulee 12 viikkoa täyteen! Oon...
  3. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Paljon voimia niille, jotka on kohdanneet menetyksen! Mua meinaa stressata kun pahoinvointi ja väsymys on yllättävän vähäistä vaikka viikkoja on vasta 10+5. Tekis mieli mennä neuvolaan ja pyytää kuunteleen sydänääniä. Mulle terkkari lupas ekassa neuvolassa muutama viikko sitten, että jos...
  4. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Vielä unohtui kysyä, että mistä ootte hankkinu dopplerin? Kannattaako sellainen ostaa käytettynä ja paljonko siitä on järkevää maksaa?
  5. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ruuista puheen ollen tietääkö kukaan saako vihreää teetä juoda raskausaikana? Tiiän, että on tyhmä kysymys, mutta kun en oo siihen saanu varmuutta. Eikös ainaki rooibos ja yrttiteet oo kiellettyjen listalla? Ja voisko joku valaista mistä tunnistaa yrttiteen? Eilen illalla säikähdin kun alko...
  6. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Joulukuun muruset 2016 23.11 Viipulavaapula / 33 / 2.lapsi 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS Truuly / 38 / 2.lapsi 2.12 Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie / 31 / 1. lapsi Mantelikaneli /...
  7. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mullakin on noita sydämen tykytyksiä ja huimausta ollu tässä ja muistaakseni kaikissa raskauksissa. Mutta taitaa olla suht normaalia. Perjantaina ois eka neuvola ja vähän jännittää et kuuluuko sydänäänet, vaikka viime to kävin ultrassa ja silloin oli kaikki hyvin. Ja se ihmetyttää kun nyt...
  8. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Josephina, tiiän miten rankkaa on joutua pelkäämään keskenmenoa, varsinkin jos sen on kokenut joskus. Toivottavasti sulla ois kaikki kuitenkin hyvin! Me on 1,5-2 vuotta yritetty kolmatta lasta ja siihen on kuulunut 2 keskenmenoa joista viimeisin viime kesältä. Tämä raskaus nyt oli vahinko ja...
  9. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Joo on vaihteeksi kiva jos huono olo hetkeksi helpottaa, mulla kun pahoinvointi tuppaa olemaan ympärivuorokautista. Mutta hyvä tietää, että jollain muullakin on sama tilanne. Täytyy yrittää olla liikaa miettimättä vaihtuvaa oloa.
  10. Y

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Hei kaikille! Täällä mukaan joukkoon liittyy kahden lapsen pian 30v täyttävä äiti ja kyseessä olisi kolmas lapsi meille. Tosiaan kyseessä on yllätysraskaus, joka aluksi järkytti, mutta ajan kanssa ajatukseen on tottunu.. :) Oon ultran mukaan nyt viikolla 7+5, mutta edelleen mietityttää pysyykö...

Yhteistyössä