Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä kävin ostamassa Histeciä. Sen vaikuttava ainesosa on cetrizin ja siihe oon saanut aikasemmin sa raskauksissa ja imetyksissä lääkäriltä luvan.
  2. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    On ikävää kuulla keskenmenoista. Ymmärrän hyvin että on aikamoiset piinapäivät menossa. Mulla on siis kaksi onnistunutta raskautta takana ja molemmissa raskauksissa olen vuotanut kirkasta verta n. Rv 8 aikoihin. Ekalla kerralla odottelin vain, että mitähän tuleman pitää. Neuvolassa pääsi sitten...
  3. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    Niin ja mä haluaisin fb ryhmään mukaan, poistun sitten, jos ikävästi kävisikin.
  4. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mäkin saan varmaan liittyä seuraan Tänään oon tehnyt kaks haamua ja menkat on päivän myöhässä, että 100% oon siitä, että raskauduttu tässä on. Nyt vaan toivon, et kaikki menee hyvin ja pieni pysyy matkassa. Eli mitäs tuohon riviin nyt pitikään laittaa.. Ikään on 25, 2 lasta ennestään eli tytöt...
  5. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aika uskomaton olo. Oon tänään testannut kaksi haamua. Nyt oikein piinapäivät alkoi!! Menkat olis pitäneet alkaa eilen ja yöllä heräsin niin oli pakko testata, mitä testi näyttää ja haamun se näytti!! Kyseessä oli erityisen herkkä raskaustesti. Kävin ostamassa pc testejä ja kokeilin semmosenkin...
  6. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mäkin tulisin tänne mukaan kuumeilemaan! Ehkäisyrenkaan otin pois jo hetki sit ja ensimmäiset "luomumenkat" on tulleet ihan normaalisti ja ajallaan, joten nyt sit heti aletaan yrittelemää. Tai niin että nyt vielä kuulostella ja muistellaan, kuinkas niitä vauvoja tehtiinkään Kesäkuussa sit 100...

Yhteistyössä