Hakutulokset

  1. P

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Vauva nähty tänään ultrassa, kaikki oli hyvin. Pää-perämitta oli 5pv "edellä" mutta reisiluu vastasi viikkoja, joten la ei siirtyny. Nt oli 1,4 vaikka ensin mittas 2,2. Esikoisesta oli nuo riskiluvut molemmat 1:100 000 joten nyt jännään että mitä sieltä tulee. Laitoin faceryhmään nyt pyynnön. :)
  2. P

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Niin ja mä synnyin kuukauden etuajassa ja mun siskokin ehkä viikon tai kaks, mutta mun esikoinen synty 41+0. Eli ei ainakaan meillä periytyny :ROFLMAO:
  3. P

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Kuulin tänään sykkeet dopplerilla, kauan piti häpyluun tienoilta kaivella. Tänään siis 10+0. Pahoinvointi helpotti viikko sitten ja tänään kittasin kolme kuppia kahvia, yhtäkkiä alkoi taas haluttamaan! :love: Miwwi mun pitää kans varata aika tai saada lähete pelkopolille, mutta kuulemma...
  4. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Semmonen on jo! En vaan itse muista miten sinne liityttiin kun en ole vielä siirtymässä ennen ultraa. Mutta joku kertonee sulle miten sinne pääsee. :geek:
  5. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Voi ei Josephina.. :( Pisamapeikolle onnea ultrauutisista, mekin käytiin tänään ultrassa ja syke siellä oli! 6+5 ja vastas viikkoja 6+6 eli oli 9mm. :rolleyes:
  6. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ihanaa Miwwi! Mulla ylihuomenna, jaiks!
  7. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Josephina, tsempit piinaavaan odotukseen, kyllä siellä voi kaikki olla silti hyvin vaikka näkyvyys oli huono. Mulla oksettaa ihan kauheasti, tää päivä ollaan oltu pihalla koko porukka niin ei oo tarvinnu tuota taaperoa sisällä viihdyttää. Pahinta on se kun mies eilen vapaaehtoisesti lähti...
  8. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Foreverfever onnea sykkeestä ja siitä toisestakin. Täytyy myöntää että shokki olisi myös itselleni mutta sulatteluaikaa sulla on onneksi vielä, kyllä se siitä iloksi muuttuu. :) Viipulavaapula minun puolestani ainakin tervetuloa! :rolleyes:
  9. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mulla on se varhaisultra maanantaina 9.5. eli enää viikko ja risat! Sileh otan osaa.. :( ja piinamiina ehdottomasti tän jengin mukaan jos plussa pärähtää! Pidän kaikki varpaat ja sormet ristissä ja pystyssä! :D
  10. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Oivoi, neljä jo kohdannut menetyksen. :(Kivaa kun täällä on paljon porukkaa ja uusia tulee. Mä tein tänään päiväpissasta digin ja näytti 3+, tänään just tasan kolme viikkoa hedelmöittymisestä eli 5+0. Antoi taas vähän uskoa tuo digi, sitten 1,5vkn päästä varhaisultra, jaiks! :)
  11. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Heippa! Mä en tajua miks joku toinen sovellus laskee mulle viikoiksi 4+6, vaikks Vau-sovellus näyttää 5+0 tänään ja menkkojen eka päiväkin oli keskiviikko, samoin kuin oletettu hedelmöittyminen. Siks oon ollu niin sekasin omien viikkojen kaa kun alussa luulin että viikot paukkuu aina torstaisin...
  12. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pipo-otus olen pahoillani, toivotaan että pian tärppää uudelleen. :( Mulla ois nyt vasta 4+4, en kyllä edelleenkään uskalla uskoa todeksi ennen sitä varhaisultraa. Plussan aikoihin oli tosi etova olo aamusin, mutta nyt ei enää niin kovasti, joten pelkään kyllä että onko siellä edes ketään...
  13. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Oho kaikki menee pieleen, ensin oma ikä ja sitte viikot. :rolleyes: Mulla onki nyt 4+1 ja tuo ultra tosiaan 6+4 eli maanantai se on. :geek:
  14. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Minäki! :p Tai ainakin uskon ja toivon että joku tuolla asuu.. Varhaisultran sain viikoille 6+4.
  15. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Oulussa varhaisultra on vaan 60€ Meri-Oulun neuvolassa. Halpa! (y)
  16. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei hitto vie, enhän mä ookkaan 28 vaan 29! :ROFLMAO:
  17. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Moi kaikki, minä vaan jatkan innokasta tikkuunpissimistä kun en voi käsittää tätä, tänään oli taas paljon tummempi viiva liuskassa ja äsken huvikseen testasin 2h rakossa olleesta pissasta ja jopa siitä tuli plussa. Heräsin kyllä niin oksettavaan oloon että ei siinä juuri testejä olis edes...
  18. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pelkääkö kukaan muu ihan kauheena jotain varhaista keskenmenoa? Musta tuntuu ihan tuskalta että on vasta 3+5, kun esikoisesta tajusin testata vasta kun oli 5+6! Oon ihan satavarma että kohta alkaa vuoto. Tänään olis siis menkkojen pitäny alkaa, tai vielähän tässä on päivää jäljellä. Haamuja tein...
  19. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Tänään tein digin ja sain "Raskaana 1-2", eli la olis tosiaan menkkojen ja hedelmöittymisen mukaan tuo 28.12. Mulla entuudestaan yksi lapsi 1v2kk. Todella varovaisesti vasta uskallan toivoa että kaikki menee hyvin, vaikkei mitään keskenmenoja tai muuta olekaan taustalla. Varhaisultraan menen...
  20. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei kaikille! Kuinka pian aiotte sulkea facebook-ryhmän? Mulla tänään kp27/28 mutta jo eilen ja tänään testailin haamua, tänään kylläkin oli jo tosi selkeä. Teen vielä digin ja sata muuta testiä, mutta sen jälkeen olis ihan mahtava päästä vielä mukaan? :) Menkkojen perusteella laskuri antaa...

Yhteistyössä