Hakutulokset

  1. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Äsh.. Meillä menee varmaan tämän kuun mahikset ohi kun viikon päästä mies lähtee työmatkalle pariksi viikoksi ja ovis tietysti osuu siihen kun myöhästyi tosiaan viime kierto viikolla .. :/ Toivotaan nyt kesän kunniaks paljon plussia tänne kaikille ;)
  2. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    jahas, mulle voi päivittää yk nro 7.. Menkat tuli sitten viikon myöhässä. Ei ole kyllä uskominen mihinkään kropan merkkeihin :D noh ens kierrossa ehkä parempi onni :) Plussa onnea muille ! (y)
  3. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tein ekan negatestin 33/30 ja menossa 37. Muuten tullut yleensä hyvinkin säntillisesti , siksi vähän ihmetyttää.. En oo vielä koskaan testannut ovista, mutta olis tarkotus ottaa tikut käyttöön tän kierron jälkeen ni tietää vähän missä mennään :) Huoh ei auta kuin odotella ..
  4. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla on menkat edelleen tulematta ja rinnat tosi kipeet sekä alavatsassa tuntuu jonkin sortin kipua aina sillon tällön mutta maanantaina testasin selvän negan.. :/ Pitäiskö tässä nyt vaan kuulostella vielä esim viikko ja testata uudelleen vai todeta että ehkä niitä ei vaan nyt tuu .. :D...
  5. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo haluan listalle :) ! Eli alisamaria 23 v (mies 28 v) ya 10/15 yk 6 ( 7. alkaa minä hetkenä hyvänsä joten saa varmasti laittaa sen jo... ;) )
  6. A

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei ! Vieläkö mahtuu mukaan ? :) Täällä ilmoittautuu 23 vuotias nainen. Kierrukka poistettu viime lokakuussa ja sen jälkeen kierto ollut säännöllinen. Nyt on menkat 3 päivää myöhässä ja raskausoireita ollut viikon verran mutta testi nega, joten nyt vaan odotellaan niitä tulevaksi että voidaan...

Yhteistyössä