Hakutulokset

  1. G

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Pitää tulla päivittämään kuulumiset, kun tänään oli vihdoin ultra. Vilkas vesseli siellä viipotti, ihanaa kun vihdoin on konkreettista. LA siirtyi viikolla aiemmaksi eli 27.11., mutta mulla on aina mennyt yli, joten taidan silti pysyä tässä ryhmässä. Surunvalittelut...
  2. G

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Kiva, että jengi kasvaa. Mä olen lueskellut juttuja vaikken ole itse kirjoitellut. Nyt on 7+1 ja oireina törkeä väsymys ja edelleen pahoinvointi. Olen kuitenkin saanut pahoinvoinnin hallintaan, joten jaan vinkkini, josko jotakin muuta poloa auttaisi. - syö jotakin pientä vähän väliä, vaikkei...
  3. G

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Joulukuun muruset 2016 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS 2.12 Banna / 31 / 2.lapsi / JS Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie / 31 / 1. lapsi 3.12 Mantelikaneli / 1.lapsi ninnnura27 / 27...
  4. G

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei kaikki! Täällä ilmoittautuu uusi joulukuulainen. Laskettu aika 4.12. Entuudestaan meillä on 3 lasta (s. 07, 09 ja 10), joten iltatähti tuloillaan. Pahoinvointi veti kanveesiin sunnuntaina, ja olen nyt toista päivää pois töistä sen takia. Yritän tänään toipua sen verran, että huomenna pääsen...

Yhteistyössä