Hakutulokset

1. Y

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Meillä taitaa sitten olla tismalleen sama hedelmöittymispäivä :) Jos maanantaina sinullakin oli dpo 10
  2. Y

Onko tuo tosiaan pc:lle ominaista, että alkuun on puhdas nega, mutta muutaman minuutin kuluessa siihen tulee se viiva ja tummuu pikkuhiljaa? Alkuun luulin jo, että tämän päiväinen viivani on heikompi kuin eilinen ja kyllä taas vähän alkuun pelästyin kun ei sitä viivaa siihen heti tullut. Tosi...
  3. Y

http://aijaa.com/iiSL6z Turhaan tuhlasin rahaa eilen digitestiin, tänään pc jo näin tumma, tummuukohan tuosta vielä? Ois meinaa vielä 1 testi jäljellä :P Pelottaa että jos ne menkat kuitenkin alkaa ja onkin kemiallinen :/ kun näin aikaisin testailin, vai tummuisiko sitten ollenkaan?? Aika...
  4. Y

Olihan se plussa, pakko oli vielä digi käydä hakemassa ja RASKAANA 1-2 tuli :) Ihan hetken vain ehti olemaan rakossa, kun en malttanut odottaa. No nyt ei varmaan tarvitse enää testailla, tosin mä sit ostin myös pc testejä :D voi ne huvikseen uittaa ja katsoa paljonko tummuu.
  5. Y

Tässä tämänaamuista http://aijaa.com/MRrHpx Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12. Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy...
  6. Y

Mä olen tähän saakka keksinyt itselleni aina joka kierto uuden "oireen", nyt ei ole ollut oikeastaan mitään oireita, väsyttää vähän enemmän, mutta olen kyllä nyt kipeänä että voi sekin vaikuttaa. Ainoa jonka voisi oireeksi laskea, on närästys, välillä nousee ihan suuhunkin saakka, normaalisti...
  7. Y

Ajattelin tehdä ylihuomenna seuraavaksi, vaikka todellisuudessa se taitaa mennä niin, että teen huomenaamulla ja huomenna sitten pitää käydä taas kaupasta hakemassa kasa testejä lisää. En minäkään kyllä usko, että näin moneen testiin tulisi yhtään mitään viivaa jos ei raskaana olisi. Olen vain...
  8. Y

Mä olen nyt 6 eri testiin saanut samanlaisen "haamun" joista 5 testiä pregchechin. Samaa mietin, että koskahan tummuu, tänään aamulla aika samanlainen kuin eilen illalla, eilisaamuun verrattuna kyllä jo tummempi, koska en meinannut saada kuvaankaan sitä, tämänaamuinen näkyy jo selvästi. Ja pitää...
  9. Y

Oon nyt 4 pc testiä tehny ja kaikissa haalea viiva, lisäksi yhden rfsu johon tuli vieläkin haaleampi viiva, lupaa tuloksen jo 4 päivää ennnen menkkoja, tätä testiä kyllä paljon haukuttu. Mutta 4 pc testiä ja kaikissa haalea viiva
  10. Y

Mä tein myös nyt iltapäivästä vielä yhden testin, samanlaisen sain taas, tosin oli aivan pikkuriikkisen vahvistunut, ei tarvitse enää tihrustaa jotta näkee, vaikka haalea se on kyllä vieläkin, mutta vasta dpo 10, eli kai kuuluukin olla vielä haalea. Nää oli pregcheckkejä, näyttäiskö joku first...
  11. Y

Tämä uudempi jopa ehkä vähän selvempi mitä aamu 8 aikaan tehty. Onko muut saaneet juuri tuohon pregcheck testiin viivanpaikkoja? Maltan kyllä aamuun jos ei kamalasti nouse hormoni 12 tunnissa, onhan vasta dpo 10, menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina (16 päivää oviksesta)
  12. Y

En sitten malttanut olla tekemättä vielä yhtä testiä, jotta poissuljen viivanpaikan tai epäkelvon testin. Sain tismalleen samanlaisen viivan tähänkin, samasta paketista toinen testi. Vaikka ei ollut aamun eka pissa edes. Uskaltaiskohan jo vähän olla iloinen??? Mulla on tuolla vielä toinen...
  13. Y

kontrastia muuttamalla sain näkymään vielä selvemmin, viivanpaikka vai plussa? http://www.aijaa.com/SDEtPu
  14. Y

No nyt sain napattua kuvan, puhelimen ruudulla näkyy, mutta en sitten tiedä et näkyykö tietokoneella. http://aijaa.com/zaqXdW Dpo 10 nyt siis
  15. Y

Dpo 10 haaleaakin haaleampi viiva, ilmestyi muutaman minuutin kuluessa, ihan tihrustamalla saa katsoa, että näkee. Näkyy kuitenkin, voin yrittää saada kameralle sitä. Testinä pregcheck liuskatesti, onko se antanut jotain viivanpaikkoja? Huomenna uudestaan :)
  16. Y

tiuhti, tää oli mulla viimeks nega, verestä otettiin testi muutama päivä tämän jälkeen http://aijaa.com/pOKrbr
  17. Y

Mulla oli tänään päivällä niin kova pakotus alavatsalla, että meinasin jo mennä laittamaan siteen, kun olin aivan varma että nyt alkoi, mutta eipä ole alkanut. Koko tän 8 päivää ollut samainen olo, mutta lievempänä kuin tänään. Oli myös jokunen päivä ennen menkkojen alkupäivää, ehkä kp 25/28...
  18. Y

Tänään 8 päivää menkat myöhässä ja herkkä testi näytti aamulla ihan puhdasta negaa. Tein vielä toisenmerkkisen testin (ei niin herkkä) ja negaa sekin. Missä menkat kuppaa.. Ei varmaan enää plussaksi muutu? Seuraavan testin teen vasta jos ovat yli 2vk myöhässä.
  19. Y

Voikohan tuohon negaan luottaa, kun 4 päivää menkat myöhässä? Päätin jo etten enää testaile, mutta mielessä että "entä jos sittenkin" ei vielä olekkaan tarpeeksi hormonia virtsassa. Netistä kun lukee juttuja, niin monella näkynyt vasta myöhempäänkin plussa. Toisaalta taas ei tee mieli tuhlata...

Yhteistyössä