Hakutulokset

1. M

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Liittyisin seuraan, vajaa viikko sitten plussasin, 4 kertaa.. En nimittäin pystynyt uskomaan tähän raskauteen. Lasta yritetty jo vuosia ja koeputkihedelmöitystä kokeiltu. Hoitojen välikierrossa luomuraskaus, hurja juttu on. Sperman laatu sen verran heikko että tän ei pitänyt olla mahdollista...
  2. M

Ensimmäinen IVF 2016

Ajattelin vähän päivitellä tilannetta, mulle on nyt käynyt niin hurja juttu etten oikein tiedä miten olla.. Kirjottelin tuossa viikko sitten että odottelen kuukautisia jotta voisin välikiertojen jälkeen ilmoittautua uuteen hoitoon. Niitä kuukautisia ei sitten tullutkaan, neljä raskaustestiä...
  3. M

Ensimmäinen IVF 2016

Onpas täällä tapahtunut paljon, en oikein pysy kärryillä, mutta tervetuloa mukaan kaikki uudet! Itse odottelen kuukautisia että pääsisi ilmoittautumaan uuteen hoitoon, pari päivää myöhässä ovat jo.. Kaksi välikiertoa tässä mennyt ensimmäisestä ICSIstä ja nyt olisin taas intoa täynnä lähteä...
  4. M

Ensimmäinen IVF 2016

Onnea huomiselle iiveeäf81! Itse olen nyt unohtanut täysin kaikki hoidot ja elänyt normaalia elämää. Parin viikon päästä ilmoittaudun hoitoihin ja aletaan koko rumba alusta, se kyllä vähän vieläkin harmittaa ettei pakkaseen mitään jäänyt liian pienen hormooniannoksen takia. Vaikka käytiin...
  5. M

Ensimmäinen IVF 2016

Foolihappoa sisältävä multivitamin mama on ainoa mitä olen popsinut. Itse asiassa kun soitin ja keskustelin tästä kehonpuhdistuksesta niin omega joka olis kuulunut kuuriin kiellettiin. Kuulema omega aiheuttaa verenvuotoriskiä ja koska punktiossa muutenkin on tämä riski niin ei saanut sitä syödä..
  6. M

Ensimmäinen IVF 2016

Voi ei amanda86 olipas kurjaa.. Taidan ilmoittautua vasta seuraavasta kierrosta, teen tällä hetkellä kehon puhdistuskuurin.. Onko kellään tietoa naikkarin talvi/joulu sulusta?
  7. M

Ensimmäinen IVF 2016

Mites amanda86 testipäivä huomenna, mitkä fiilikset?
  8. M

Ensimmäinen IVF 2016

Mulla ei ole kyllä hoidosta vielä mitään havaintoa, nyt mennään välikierron kp15, sitten kun kuukautiset alkaa saa ilmoittautua.. Nyt kun kirjoitan niin menen ihan sekaisin, saanko siis jo ilmoittautua syyskuun puolissavälin? Jotenkin olen päässäni laskenut että saisin vasta ilmoittautua...
  9. M

Ensimmäinen IVF 2016

Hienoa amanda86! Sulla on sitten vielä reilu viikkoa jännättävää! Mukavaa että pakkaseen jäi vielä noin paljon niin ei tarvi stressata tuota yhtä toivoa niin paljon. Itse olen yrittänyt olla miettimättä hoitoja, siksi mua ei ole täällä paljon näkynyt.. Entä onko NeleLiis vielä linjoilla? Miten...
  10. M

Ensimmäinen IVF 2016

iiveeäf81 ei ole ollut mitään puhetta seuraavasta hoidosta, ainoastaan sanottu että uusi hoito tarjotaan ja että saa ilmoittautua välikierron jälkeen. Hienoa amanda86! Toivottavasti mahdollisimman moni hedelmöittyy, mutta aika hurja saalis kyllä!
  11. M

Ensimmäinen IVF 2016

Isosti onnea Tähti87 :love::love: Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja onnea huomiseen punktioon Amanda86! Itselläni on tänään taas vähän masennusaamu vaikka olo oli jo parempi ja viikonloppu meni tosi mukavasti kaverin polttareissa! Tänään tuli nimittäin postissa nippu laskuja...
  12. M

Ensimmäinen IVF 2016

Vau Amanda86, aikamoinen saalis tulossa! Tsemppiä viimeisiin päiviin! Eli se oli sitten iiveeäf81 ihan lopullinen tulos tuo nega :( Nå mutta sulla PAS tulossa! Tiedätkö jo koska pääset? Itse voin paremmin kun olisin uskonut, miehellä sen sijaan tekee tiukempaa.. Entäs malttaako tähti87...
  13. M

Ensimmäinen IVF 2016

kiitos tähti87 ja amanda86 :love: tänään kyllä vähän parempi fiilis tuon eilisen itkupäivän jälkeen, täynnä intoa uuteen yritykseen! Itse en tehnyt kotitestiä ollenkaan joten en pysty siihen mitään sanomaan
  14. M

Ensimmäinen IVF 2016

Oliko sulla iiveeäf81 jo tuo verikoe tehty vai kotitestillä nega? Yksi välikierto niin saa ilmoittautua hoitoihin uudelleen! Jotain hyvää siis :)
  15. M

Ensimmäinen IVF 2016

Raskaustesti negatiivinen ja pakkaseen asti ei mitään päässyt.. :cry: Olipas karu ensimmäinen icsi, ei muuta kun uutta matoa koukkuun! Toivottavasti teille muille parempia uutisia tulossa (y)
  16. M

Ensimmäinen IVF 2016

Kiitos infosta sannama ja Eden84! Nyt on verikoe otettu, nyt alkaa jännitys ihan todenteolla :eek: Oon kyllä yrittänyt varautua molempiin vastauksiin, jos sieltä nega tulee voi olla aika vaikeeta jatkaa töitä etenkin kun olen töissä missä pitää kohdata paljon ihmisiä. Toivon että ehtisin töistä...
  17. M

Ensimmäinen IVF 2016

Mun ajatukset oli jo niin pitkällä että tuosta mahdollisesta PASista olisi tullut nega ja kuinka paljon sitten pitää jonottaa uutta, mun pitää selkeesti rauhottua :D:ROFLMAO::D Mutta ainaikin tiedän että te pääsitte nopeammin kun pakkanen tyhjä, jo se tieto rauhoittaa kummasti. Eli jos tästä...
  18. M

Ensimmäinen IVF 2016

Pääsitte siis nopeammin koska pakkanen oli tyhjä? Eli jos pakkaseen olisi jäänyt jotain (niinkun meillä nyt mahdollisesti 1) niin onko jonotusaika pidempi silloin? Sori, pommitan sua kysymyksillä :geek::X3:
  19. M

Ensimmäinen IVF 2016

Täälläpäs on ollut hiljaista.. :sleep: Amanda86 onko pistoshoito alkanut? Kaikki sujuu hyvin? Entäs mitä kuuluu piinailijoille iiveeäf81 ja tähti87? Täällä pp10 ja vähän jotain ruskehtavaa vuotoa pyyhkiessä jää paperiin, onkohan kuukautiset tulossa? Hieman huvittavaa kun jokaista pientä...
  20. M

Ensimmäinen IVF 2016

Ihan hyvin iiveeäf81! Itse en ole vielä lugeista saanut mitään tuntemuksia. Töissä pitää kiirettä ja illat menee olympialaisia katsellessa joten en ole oikein ehtinyt miettiä piinailua :D Viikko olis vielä piinailua jäljellä, joten kyllä tässä vielä ehtii mieli muuttua :rolleyes: Okei, nyt on...

Yhteistyössä