Hakutulokset

  1. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Muokkasin tuota listaa, joku muu voi olla hyvinkin eri mieltä ja pitää jotain semmoista minkä itse koen turhaksi, hyvinkin tarpeellisena :)
  2. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ikuinen laihduttaja: Esikoisesta keräsin painoa 24 kg ja kakkosesta 21 kg. Lähtivät onneksi kuitenkin pois suht kivuttomasti imetyksen myötä. Nyt oli kertynyt viikolle 20 asti 5,5 kg. Hyvä vaan ettei enempää, sillä painoa oli lähtötilanteessakin 5 kg enemmän kun aiemmissa raskauksissa. Ja täytyy...
  3. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Tuo pohdinta oli kuin minun suustani. Isommat lapset täyttävät keväällä 8v ja 6v. Eihän tässä ollut mitään järkeä lähteä uudelleen vauvarumbaan, kun juuri pääsee vähän helpommalla... Noh, tämä vaan taitaa olla niitä asioita joissa järjellä ei ole mitään virkaa, vaan mennään tunteella. Onnea...
  4. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    @papurinsessa , luulen, että uutta pakkausta ei ehdi tulemaan, vaan mennään tämän vuoden pakkauksella. Mutta ihan kivalta se ainakin itsestäni näyttää :)
  5. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli kunnossa. Siellä se pieni ihminen imi masussa omaa peukaloaan :love:. Myös liikkeitä on nyt tuntunut monta kertaa päivässä. Miehen veikkaus sukupuolesta meni väärin, ja minun arvaukseni osui oikeaan, eli sukupuolikin selvisi. Sovimme kuitenkin, että se...
  6. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Onnea Bosch, Rolliakka ja Trillian hyvistä ultrakuulumisista. Itsellä se on edessä ylihuomenna, alkaa jo jännittämään :ninja: Vieläkään en osaa sanoa onko poika- vai tyttöolo. Toisaalta olen vahvasti sitä mieltä että masussa kasvaa tyttö ja kuitenkin raskaus on ollut hyvin samankaltainen kun...
  7. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Peesailen Kaumia takki-asiassa. Itse tilasin jostain nettikaupasta (olikohan ozbaby tmv) mamaliciousin äitiystoppatakin ja voi sitä onnea ja autuutta kun vetoketju menee kiinni eikä purista eikä kiristä mistään (y)
  8. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    @bosch jos en nyt ihan väärin muista, niin olisiko raja lisäraudalle 110 luokkaa? Siihen vaikuttanee myös lähtötaso. Normaalistihan se näillä viikoilla laskeekin, mutta lähtee sitten vähän takaisin nousuun/lasku loppuu. Itse en ole sitä ihmettä kokenut vaan se laskee laskemistaan. Onneksi...
  9. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Unohdin ihan päivittää neuvolakuulumiset, maanantaina kävin kun viikkoja oli 19+2. Hemppa on laskenut kuin lehmän häntä, alussa se oli 165 ja nyt 128. Kolmen viikon päästä on seuraava neuvola ja siellä tehdään kelalle laitettavat paperit (mihin tää aika oikeasti menee???) ja seuraillaan tuota...
  10. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Kiitos Kaumi uudesta viestiketjusta! :) Allekirjoitan kyllä täysin tuon kommenttisi siitä, miten aika ja raskaus menee hirveää vauhtia eteenpäin. Itsellänihän on sama tilanne, että tämä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen raskaus ja nyt on enää pari viikkoa rakenneultraan...
  11. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Olen Kath niin pahoillani. Paljon voimia sinne sinulle <3 (.) En ole täällä käynyt reiluun viikkoon, vietimme syyslomaa ja kävimme reissussa lasten ja miehen kanssa. Kyllä teki hyvää, mutta työmotivaatio on aika nollassa tällä hetkellä. Oma napa pullistuu kovaa vauhtia ja viikot vaan katoaa...
  12. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Pitäähän se minunkin tulla korkkaamaan tämä lokakuun keskustelu :) Onneksi suurin pahoinvointi on pois ja olo aamuisinkin on ihan jees. Sen on vaan korvannut ihan jäätävä väsymys. Äitiysvaatteita piti käydä henkkamaukasta muutama paita ja housut hankkimassa, olen kaikki vanhat jo hävittänyt...
  13. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Eilen kävin nt-untrassa ja siellä se pieni vilkutti meille :X3: Vastasai päivälleen neuvolan viikkoja, mikä on sinäänsä jännää sillä tiedän ovulaation ajankohdan ja se on ollut vasta myöhemmin. Mutta laskettu aika muuttui nyt aprillipäivään, eli 1.4., jos minttumaar viitsisi päivittää niin olisi...
  14. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Minä rasvailin ja öljysin mahaa ihan urakalla aiemmissa raskauksissa ja muistoksi tuli komeat arvet. Jostain sain selitykseksi että johtuvat enimmäkseen kudostyypistä. Joillakin nahka venyy ja joillakin ei. Turvotukset loppuraskaudessa kuulostavat myös kovin tutulta. Mitkään kengät eivät...
  15. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Kath: Ei täälläkään oteta papaa raskauden aikana. Minttumaar: Varmasti se tuntuu olotilassa jos tavallisesti on hemppa ylempänä. Minulla oli ekassa neuvolassa vähän päinvastainen tilanne, normaalisti hb on minulla 140 luokkaa ja silloin neuvolassa oli 160 :eek:. Ompahan varaa tulla alaspäin...
  16. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Onhan se vähän ikävää loppukuisten kannalta, että ryhmä menee kiinni. Siellä olijoillakin on monenlaisia mielipiteitä, ja asiasta äänestettiin. Mutta eihän nämä kaksi foorumia ole toistaan pois sulkevia asioita. Itse ainakin käyn kurkkimassa molemmissa kuulumisia. Pahoittelut menetyksen...
  17. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista, monilla on niitä jo ollutkin :love: Me päätimme, että emme mene yksityiselle varhaisultraan. Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä että se on sen hetkinen tilanne. Seuraavana päivänä kaikki voi olla jo toisin. 21.9. olisi sitten np-ultra. Verikokeissa seuloja...
  18. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Vanhempien lasteni isän kanssa olimme 12 vuotta yhdessä, mutta naimisiin emme koskaan menneet. Minä en enää loppuvaiheessa suostunut, ja hyvä niin... :ninja: Tämä tulevan vauvan isän kanssa menimme naimisiin alkuvuodesta 2v ja 2kk seurustelun jälkeen. Asia oli selvä jo siinä vaiheessa kun mies...
  19. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tässä on vietetty hiljaiseloa kun pidin kesälomat pois esikoisen lähtiessä kouluun. Jospa sitä taas koittaisi vähän aktivoitua :). Melkoinen määrä on tekstiä tullut parissa viikossa! Uusille tervetuloa myös minun puolestani Pahoinvointia on ollut melkolailla. Aamut alkavat useimmiten...
  20. Akkuporakone

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Minä varmaan alan tekemään hankintoja jossain viikolla 20. Hyvin ehtii vielä silloinkin. Vanhemmilta lapsilta on säästössä joitakin yksittäisiä vaatteita, muuten on kaikki hävitetty. Kun lapsiluvun PITI olla täynnä :whistle:. No, elämä yllättää. Eipä sitä silloin tiennyt että sitä ei...

Yhteistyössä