Hakutulokset

  1. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Love, hienoa että olet pystynyt olemaan luottavaisena ja positiivisella mielellä. Tuskin siellä seuraavassa ultrassa mitään raflaavaa on. On ne jänniä hetkiä kieltämättä joka ultra mutta pääsääntöisesti kaikki on hyvin.
  2. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, kyllä siellä pieni sydän sykki :love::love: vastasi täysin viikkoja, nyt 8+2 :love:
  3. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ihana kuulla että lovella pieni papu siellä vatsassa kasvaa :love::love::love: kyllä työ olette sen ansainnu ja ihan kuka tahansa vauvaa haaveileva on ansainnut ilman muuta mutta eniten niille jotka hoidoissa käy vuosi kaudet, onnea odotukseen:love::love: Mulla on ultra vasta puolentoista viikon...
  4. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kaksi yhteistä lasta on raja, kysyin asiaa vasta. Kyllä menee sitte pitkäks jonot enne oli paremmin ku ei tarvinnu odotella juur yhtään. Kuopiossahan on vaan punktiot ja siirrot, muuten hoidon suunnittelu on jns lääkäreillä.
  5. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Love kyllä tuo alkaa kuulostaa hyvältä :love: Täälläkin viivat vahvistuu ja tuntemuksia on :love: itsekkin tilasin ultra ajan. Saa nähdä kestääkö sinne asti (y)
  6. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    joo, tein nyt pp12 testin muutaman tunnin pidätyksellä. Silmin nähtävä viiva piirtyi mutta ei tasa vahva testiviivan kanssa :rolleyes: vähä jänskättää :X3:
  7. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Mikäs loven tilanne on? Mie luulen että tällä kertaa ei onnistumista tullut sen verran on nyt useampana päivänä vatsaan koskenu ei kyllä vielä vuoda. Harmi mandariini... ettei inssi onnistunut, aina se vaan harmittaa ku yrittäminen venyy, mutta minäkin toivon että luomuna pikkuinen saisi...
  8. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    joo, siis meillä on loppu vuodesta täyttävä vuoden vanha hoidoissa saatu lapsi. Nyt sitten sisarusta yritetään. Hoidoissa ollaan oltu ja tämä pieni sai alkunsa kolmannesta ivf:stä. On se tieto tulla aiemmissa ketjuissa Onnea kaikille piinailuihin ja toisilla näyttää jo hyvältä :love: mulla ei...
  9. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ja kuulemma niillä teroluteilla olisi vähän paremmat näytöt myös. Minäkin mietin että olikohan ne halvempia ku apteekissa kävin mutta olisihan niistä vaikka voinut maksaa vähän enemmän ku ovat nii paljon kivemmat ottaa. Saapiko udella onko teillä ensimmäinen pieni yrityksessä? Toivottavasti...
  10. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi kaikille :) Täällä on aika hiljaista (n) Minä aktivoidun uudelleen. Tänään haettu 5pvän blasto kyytiin ja jännäillään miten käy :rolleyes: mites muilla menee? Mukavasti ovat polia päivittäneet, kuulemma muitakin hoitoja siellä nykyisin tehdään. Nyt on terolutit käytössä, on sen sata kertaa...
  11. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Mulle ainakin sanoivat että Joensuussa olevat alkiot siirretään siellä eivät lähde niitä siirtämään Kuopioon. Uudet punktiot ja siirrot sitte Kuopiossa, liekkö taas asia muuttunut, en tiiä.
  12. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Se menettämisen pelko varjosti minulla ainakin koko raskauden ajan, liikkeiden alettua vähän helpottui. Pitää vaan yrittää luottaa että kaikki menee hyvin (y) eihän sitä oikein muuta voi. Kaikkea hyvää ja onnellista odotusta kaikille :love:
  13. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    3ivf/3pas toi onnistumisen. Tsemppiä teille kaikille ja plussa tuulia toivon koko sydämestäni teille kaikille ❤
  14. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Mulla ainakin alkuun testiä kului laatikko tolkulla, oli se niin epäuskoista :whistle: ovulaatio testit on halvempia, vinkki jos oot samanlainen varmistelija ku minä olin. ;)meille syntyi poika, hän on kohta kaksi viikkoa vanha :love::love::love:
  15. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea, ihana domi. Niin se elämä yllättää :love:
  16. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meidän vauva syntyi myös 19.12 :love: rv 39+0
  17. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Domi, hurjasti onnea matkaan :love:
  18. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kahden blaston siirto oli tarkoitus tehdä mutta toinen ei selvinnyt sulatuksesta, lopuilla pakkasessa olevilla olikin tarkoitus tehdä kahden siirrot.
  19. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ihan hyvin on menny, kiitos kysymästä. Ei tehty mitään erikoista, seuraavaan siirtoon U sillo suunnitteli avusteista kiertoa jollain pistos lääkkeillä. Ei sitte kuitenkaan sitä seuraavaa siirtoa tarvinnut. Ainut mikä oli eri ja oli varmasti ihan vaan sattumaa niin kävin papa kokeessa ja...
  20. V

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Love, nyt on pakko kommentoida että luulen että ne alkavat tekemään kahden alkion siirtoja ja luulisi että kasvattelevat blastoiksi asti. En mie usko että ne siirtokelpoisia alkiota roskiin heittää ihan vaan sen vuoksi että siirtoja paljon takana. Mulle ne sano just samalla tavalla ja...

Yhteistyössä