Hakutulokset

  1. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Häpeäkseni myönnän kans kirjoitelleeni enemmän tuonne fb:n puolelle, pitää ryhdistäytyä! :whistle: Tervetuloa uusille ja onnea ultrakuulumisia saaneille! :):) Synnytyksestä oli tuolla aikaisemmin puhetta niin siihen kommentoin, että kyllä se itseäkin mietityttää. Enemmän...
  2. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Varhaisultraan tekisi kyllä mieli mennä. Vielä olen pystynyt olemaan suht rauhallisin mielin (jos iltaa kohden lisääntyviä mielialanheittelyitä ei lasketa....). Sen verran spontaani veto tuli tossa tehtyä et tilattiin pääsiäisenä Ozbabyltä Mountain Buggyn duetit kun olivat aikas hyvässä...
  3. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mua vaan niin itkettää kokoajan. Miehelle oon ihan kamala ja raivoan ja äksyilen. Yritin jo olla "normaali" mutta noi kiukut tulee niin huomaamatta! Niin paha mieli itelläkin kun oon tällänen ääliö :(:cry: Väsyttää, oksettaa ja poruttaa. Syy, miks kiukuttelen on varmaan se, että kun esikoista...
  4. Massukas

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    Tarttis melkeen lähempää kuvan kunnon valossa. Tällä etäisyydellä sanoisin nega.
  5. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä lähetän täältä lämpimiä ajatuksia sinne :cry: Toivottavasti raskaudut pian uudestaan! <3
  6. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä syön Femibionin raskaus 1 :) lisäksi C-vitamiinia. Ei oo tullu huonoa oloa siitä. Minisuniin ajattelin vaihtaa kun on alkuvaiheesta päästy, juuri noiden huonojen kokemusten takia.
  7. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mua harmittaa kans kun 1,5 vee on niin energinen ja ite yrittää jotenkin roikkua mukana.. Tähän vielä päälle se, ettei neitokaiselle oikee mikää ruoka maistuis jostain syystä ni sekin harmittaa ja stressaa. Tänään onnistuin silti tekemään sellasta ruokaa et koko poppoo söi hyvällä halulla ja...
  8. Massukas

    Onko rv 12-13 annettu sukupuoli veikkaus pitänyt paikkansa?

    Esikoisesta luvattiin tyttöä viikolla 12.Hankalaa meinasi vain olla kun toinen keikautti takapuolen aina toiselle puolelle mistä yritettiin ultrata... Myös viikolla 20 ultrassa sanottiin tytöksi. Tyttö tuli :)
  9. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Sanoisin samaa mitä Laiskis (pahoittelut lyhennetystä nimimerkistä :D ). Jos mies ei asiaa suostuisi ymmärtämään, sanoisin että menen sitten yksin. Miehet ei näitä asioita vaan jostain syystä suostu ymmärtämään. Ymmärrän, että 130 e on iso raha ja sillä saisi jo vaikka mitä vauvan...
  10. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tää väsymys on kyl jotain ihan kauheeta. Tässä päällä vielä flunssa meidän koko perheellä, yritetään ny jotenkin jaksaa. Esikoinen katsoo tuossa parhaillaan lastenohjelmia, pesitään tässä sohvalla. Nyt mennään helpoimman kautta tänään, jos vaan kaupassa jaksais käydä ni ei ihan nälkäkuoleman...
  11. Massukas

    "On vain kaksi kestävää perintöä, jotka kannattaa antaa lapsilleen: juuret ja siivet." — Hodding...

    "On vain kaksi kestävää perintöä, jotka kannattaa antaa lapsilleen: juuret ja siivet." — Hodding Carter
  12. Massukas

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Heipähei! Täältä varovasti pusketaan mukaan marraskuisiin! :LOL: la näillä näkymin 30.11. hedelmöittymisestä laskien. Kuukautisten päivämäärä on vähän pimennossa, ja hedelmöittymispäivän tiedän siitä, että se on ainoa päivä jolloin teimme sen ilman ehkäisyä.... :whistle: Katsotaan siis meneekö...

Yhteistyössä