Hakutulokset

  1. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Älä huolehdi turhia. Itse kävin rv 6+5 ekassa ultrassa ja mitat vastasi rv 6+2. Maanantaina kävin toisessa rv 9+5 (menkoista laskettuna) ja mitat vastasi 10+0. Eli noin varhaisilla viikoilla mitat ei tosiaan ole kovin tarkkoja. :)
  2. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Aika jännä. Netin mukaan vasta noin rv 12 mitta päästä varpaisiin pitäisi olla noin 7cm
  3. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Nopeasti tuota kokoa vain ihmettelen kun tämä pieni vastasi eilen viikkoja 10+0 ja koko oli reilun 3cm.
  4. P

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Heippa pitkästä aikaa ja hirmuisesti onnea ihanista ultrakuulumisista ja voimia pienen menettäneille!:) Täällä olot ja ajatukset menee aivan laidasta laitaan ja välillä ei tiedä itkisikö vai nauraisiko :LOL: heitteleekö muilla mielialat? Eilen oli ensimmäinen oikea neuvola ja vieläkin se pieni...
  5. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta ja ihanaa viikon alkua :) Äsken kävin tarkistus ultrassa ja siellähän se pieni 5mm pirpula köllötteli. Sydän löi ja kaikki niin hyvin kuin voi olla. :love: Toivotaan paljon hyviä ultra kuulumisia myös muille :love: Pähkinä 6+5
  6. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Kylläpäs meitä joulunyyttien odottajia on jo paljon, mahtavaa :) En tiedä mikä siinä liikunnassa on ettei yhtään tee mieli tehdä mitään raskaampaa. Pelottaa että tekee jotain pienelle, vaikka ei kai se voi vahingollista olla tässä vaiheessa? Ihan normaali liikunta siis. Itse olen tyytynyt...
  7. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pitäisikö noiden vitamiinien auttaa? Tällä hetkellä tuntuu että voisin kokeilla ihan kaikki keinot. Just kävin ekaa kertaa yökkimässä vessassa ja olo on kauhea. Milloinkahan alkaa vanhemmat lapset ihmettelemään kun äiti vaan makaa ja hyppää vessassa. :sick: Itse annan varmaan lasten hoitaa...
  8. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta ja aurinkoista viikon alkua kaikille :) Vitamiineista: oon muutaman viikon ottanut monivitamiinia juomana. Sisältää myös foolihappoa. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa en ole syönyt mitään, eikä niistä ole edes neuvolassa ollut puhetta. Vaikka kyllähän nuo muksut silti ihan normaaleja...
  9. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Tsemppiä teille jotka kamppailee kunnon pahoinvoinnin kanssa. (y) Millä viikoilla todennäköisesti näkyy sikiön sydänäänet? Mietin että tuo 6+5 on hirmu vähän viikkoja kun se ultra on, voi varmaan olla ettei vielä silloin näy? No näkeepähän ainaki että onko oikeassa paikassa. Meillä...
  10. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Meitähän on täällä jo monta, onnea kaikille plussista :) Mitenköhän tämän raskauden sisäistäisi paremmin? :LOL: nännit on kipeänä, lievää pahoinvointia ja tosiaan mahakipuja ja silti sen unohtaa monta kertaa päivässä. :LOL: Tänään soitin neuvolaan ja päädyttiin siihen että 18. Päivä (6+5)...
  11. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Viiva on vahvistunut ja aamulla vielä yksi testi, niin jos alkaisi itsekkin uskoa :love:
  12. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Face ryhmä kuulostaa hyvälle, mutta itse ainakin odotan varmemmille viikoille ensin. :) Onko muilla ollut alavatsakipuja? Minulla on ollut jo ainakin parin viikon ajan ympäri vuorokauden. Yölläkin herää välillä kun sattuu. Nyt sitten pelottaa koko ajan ettei kaikki ole kunnossa :(
  13. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Heippa. Täällä ilmottaituu varovaisin mielin yksi joulukuun vauvaa odottava. Olin varma ettei tästä kierrosta vielä tärpännyt, varsinkin kun eilen aamulla oli jo niin selvät menkkajomotukset. Kuitenki rinnat niin kipeänä että eilen tein testin tunnin pidätyksen jälkeen ja haamu tuli. Päivällä...
  14. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyt kyllä kädet tärisee eikä tiedä miten päin olisi. Kp31 ja selvä haamu ilmestyi testiin. :love: pelottaa, hirvittää, itkettää :LOL:
  15. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä malttamaton teki tänään (kp26) nega testin. Mieli maassa vaikka vasta ensimmäinen yritys menossa. :( Toki voihan tulos vielä muuttuakkin, varsinkin kun kaksi aiempaa lasta on ilmeisesti saanut alkunsa kierron puolen välin jälkeen, koska ultrassa molemmissa la siirtyi eteenpäin. Onko...
  16. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei. :) täällä yksi kuumeilua aloitteleva haluaisi mukaan. Lapsia on kylläkin jo kaksi (11/09 ja 04/11), mutta heitä ei kerennyt kuumeilla. Olen 26vuotias, kolmannesta lapsesta haaveileva. Ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä loppu suoralla. Jännittää, tänään kp 26/28-30 Tätä teidän ketjua...

Yhteistyössä