Hakutulokset

1. T

Nelosen muumikisa

Hei, Olettekos jo saaneet voittaneet saaneet tietoa tuosta nelosen muumimaapäivä kisasta? Ajattelin vaan kannattaako vielä odotella.
  2. T

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

mulle on aina sanottu,että mulla on erikoinen nimi.ei Tinna nimeä kyllä monesti vastaan ole tullut... :flower:
  3. T

Kuukautiset kohdunulkoisen jälkeen

No nyt voinkin jo vastata omaan kysymykseeni =) Mulla oli siis ensin pari räivää tosi niukkaa vuotoa. Sitten pari päivää ettei mitään ja sitten tulikin jo tosi runsaasti mutta tasaantui kyllä nopeasti, eikä kestänyt pitkään. Mielenkiintoinen juttu nuo alavatsakivut. Mulla on aina ollut...
  4. T

Kuukautiset kohdunulkoisen jälkeen

Mulla oli kohdunulkoinen noin neljä viikkoa sitten ja nyt on (tai oli) menossa ensimmäiset kuukautiset sen jälkeen, tai niin ainakin luulen. Mulla tuo hoidettiinn leikkauksella. Olisinkin kysellyt millaiset teidän ensimmäiset kuukautiset kyseisen operaation jälkeen ovat olleet. Mulla on ollut...
  5. T

Kitarisleikaus ja putkitus

Suurperheelliselle: Ensin siis laitetaan korviin ihan normaalisti tulpat (meillä käytetään korvakittiä). Sitten pään ympärille laitetaan neonpreninen panta ja se kiinnitetään takaa tarralla. Niitä saa ihan apteekeista uimapantana. Useimmista apteekeista saa ainakin näitä...
  6. T

uimahalliin?

Voi kun sinne altaaseen pissaisikin vaan lapset... Vaippa kannattaa riisua vasta suihkuhuoneessa, jolloin on helppo suihkutella mahdolliset pisut viemäriin. Roskikset yleensä löytyy suihkuistakin. Meillä poika ei kyllä altaillakaan pissaa, koska on niin paljon touhuttavaa. Ainakin meillä...
  7. T

Kitarisleikaus ja putkitus

ttt:lle vinkiksi, että ostapa lapsellesi uimapanta. Saa ihan apteekeista. Ei tarvitse enää sen jälkeen huolehtia tulppien pysymisestä.
  8. T

korvatuhlehdus ja hampaat

Meillä korvalääkäri sanoi, että hampaiden puhkeaminen voi aiheuttaa räkäisyyttä ja sitä kautta sitten korvatulehduksen. Ihmettelin hänelle juurikin samaa asiaa.

Yhteistyössä