Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio 2017

    Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu... :/ Todella ikävä kuulla... Jaksuhali... <3 pää pystyyn ja eteenpäin!
  2. T

    Inseminaatio 2017

    Joo, mulla on ollut siihen cabaser-lääkitys. Nostettiin vaan määrää puolikkaasta tabletista kokonaiseen..
  3. T

    Inseminaatio 2017

    Heips! Täällä kanssa vielä odotellaan että onnistaisi.. Viime syksynä tehtiin inseminaatio 3 kertaa, tuloksetta. Mulla se hyperprolaktinemia ja tarkastuksessa prolaktiinitaso oli noussut joten nyt ollut lapsettomuushoidot tauolla. Nyt kaikki kumminkin ok ja prolaktiinitaso hyvä. Joten päästään...
  4. T

    Inseminaatio 2016

    Heips! Mää nien pystyn samaistuun sun tunteisiin, sillä itse koen samoja juttuja... Mää oon kertonu näist lapsettomuushoidoista vaan parille parhaalle kaverilleni, mutten oikein niillekkään osaa kertoa sitä miltä musta oikeesti tuntuu.. enkä taida osata kertoa sitä edes tuolle miehelleni...
  5. T

    Inseminaatio 2016

    No voihan harmi että sielläkään ei toivottuun tulokseen vielä päästy.. Nyt taas uus kierto menossa ja tänään ultraan "tarkastaan tilanne" ja eiköhän sieltä tuu taas samat piikitysjutut tälle viikolle mitä viime kierros oli.. Josko kolmas kerta onnistuis....... =) Tsemppiä teillekkin kovasti!!!
  6. T

    Inseminaatio 2016

    Hei... Eipä onnannut tämäkään inssi... Sieltä ne pelätyt menkat taas tulivat :/ Eiköhän se oo ehtoolla sauna, lasillinen punaviiniä ja koittaa taas jotenkin keräillä ittensä kasaan.. Alotetaan letroilla sitten taas maanantaina uus hoitojakso. Ainaki nyt pari kertaa oli tarkotus tällä inssi...
  7. T

    Inseminaatio 2016

    Moikka jälleen! Tovi vierähtänyt edellisestä kirjoituksestani... Ekan inssin jälkeen tulos oli tosiaan nega. Teroluutit eikä menkkoja kuulunut, enkä heti soitellut asiasta. Mummuni nukkui pois huhtikuussa joten se alkukevät meni vähän surullisin mielin ja aatokset ulapalla... Kun kesäkuun...
  8. T

    Inseminaatio 2016

    Kummallisia ovat nämä kasvainjutut.. Mulla oli alkuun toinen lääke jota söin päivittäin mut se ei sopinu mulle voin siitä aamusin todella huonosti, nyt otan yhen lääkkee kerra viikos ja sen kans olo ok... Mun tasottu ainaki nuo prolaktiini arvot lääkityksen myötä. Kuviin seuraavan kerran ens...
  9. T

    Inseminaatio 2016

    Moikka vaan.. Eipä tullut plussaa tästä inssistä.. En ole koskaan ollut näin surullinen menkkojen alkaessa kuin nyt.. Jotenkin sitä vaan toivo ja odotti että "heti tärppäis"... Mutta nyt siis kohti seuraavaa inssiä.. Katsotaan ennätetäänkö ennen pääsiäistä vai sattuuko juuri pyhille ovis.. :/...
  10. T

    Inseminaatio 2016

    Moikka marikall85! =) Toivotaan teille plussauutisia. Itse olen tässä kohta viikon verran kärvistellyt enkä millään malttaisi odottaa vielä viikkoa jolloin "luotettavan" testin voisi tehdä.. Hivenen houkuttaa testin teko jolla luvataan tulos muutamaa päivää ennen kuukautisten alkua mutta...
  11. T

    Inseminaatio 2016

    Mukavaa reissua ja tsemppiä tulevaan! :)
  12. T

    Inseminaatio 2016

    Heippa teille! :) Meillä miehen kanssa lapsitoive ollut jo viitisen vuotta ja viime vuoden puolella hakeuduttiin yksityisen puolelle hoitoihin. Mulla ollu menkat aina TODELLA epäsäännölliset ja ovulaatiotesteihin hukkunu rahaa rutkasti.... Tänään pregnyl pistos ja huomenna ensimmäinen inssi...

Yhteistyössä