Hakutulokset

  1. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ensiksi heti Paljon onnea kaikille plussanneille :love: mäkin odottelen täälä yrittäjän kuvaa (y) Roxanne, joo menopur on käytössä ja pienellä annoksella lähdettiin kun sitä pco epäilyä on välillä ollut. Oireet kertovat ihan muuta, mutta ultrassa välillä ollut melko helminauhamaisesti...
  2. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tupsuli kiva saada seuraa susta tähän kiertoon! :) Olin tänään ultrassa ja sieltä tuliaisina suoraan sanoen paska fiilis! Vasemmalla 7 isompaa rakkula joista kuitenkin suurin vain 8mm, pieniä oli paljon.. Oikealla muutama 8mm mutta niitä ei endon takia käytetä. Annos nostettiin 168,25...
  3. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos MaiMei tsempeistä :) tulen huomenna huhuilemaan ultran jälkeen teiltä kokemuksia kun tietää mitä sieltä löytyy.
  4. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Yrittäjä j mua ei oo leikattu. Justiin puhuttiin nollaultrassa siitä, ja lääkäri oli sitä mieltä että tässä vaiheessa olisi enemmän haittaa kun hyötyä leikkauksesta, pahimmassa tapauksessa täytyisi tehdä avoleikkaus ja käyttää väliaikaisesti avannetta jne jne. Eli kipujen kanssa eletään. 2 vk...
  5. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jos huolitte mukaan niin mäkin voisin vähän purkaa kokemuksia :) Oon 24v nainen, taustalla epävarma pco epäily sekä endometrioosi joka alkaa olla jo ylitsepääsemättömän vaikea. Mies 26v ja simpat aivan priimaa. Raskaustoive 3 vuotta, 1 keskenmeno entisen miehen kanssa ja 1 nykyisen miehen...

Yhteistyössä