Hakutulokset

  1. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Eilen käyty ultrassa ja yks tyyppi sieltä löytyi ja sydän hakkasi kovasti :love: Vastasi tosin viikkoa pienempää eli nyt olis viikkoja 7+2. Johtunee siitä kun kierrot on ollu vähän mitä sattuu. LA siirtyy siis 19.4 :unsure:
  2. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Jänskättää, huomenna ensimmäinen neuvola! Ja äitin ja mummon kanssa syömään, kummatkin ovat raskaudesta tietoisia niin voi sitä kysymysten ja uteluiden tulvaa mikä sieltä varmasti tulee :LOL: Tänään iski töissä aivan sietämätön oksetus vaan pakko oli pari viimeistä tuntia sinnitellä kun oli...
  3. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tähän asti täällä on oltu suht. oireettomia vaan tänään huomasin et nännit on korketusarat ja tissit turvonneet ihan törkeenä, sit kans hirveenä tekee mieli kaikkee raikasta :LOL: Toisaalta ihana ettei ole hirveitä oirevyöryjä tullut vielä mutta kyllä sen varmasti sisäistäis paremmin että...
  4. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täällä ei ole pahoinvoinnista tietoakaan, vielä. Sen sijaan voisin syödä kaikkea ja loputtomasti mutta ylimääräsiä kiloja en tarvitsis kyllä yhtään.. Saas nähdä yllättääkö se pahoinvointi sit myöhemmässä vaiheessa. Viikoista täällä ollaan ihan kujalla kun joka laskuri antaa eri tuloksia...
  5. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Eipä menny ihan suunnitellusti tuo äidille kertominen, menin viemään kakkuvuokaa sen luokse ja sen mies oli ulkona tupakilla niin äiti että mee kaveriksi sinne. No minä sitten että emmää kun oon lopettanu tupakoinnin, no äiti sitten ihan tyynenä kysyy että no ootko raskaana. Mitäpä siinä...
  6. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Varmasti monet tutut tulee kyselemään että miksi et juo jos satun baarissa käymään, voin puolustautua sillä että olen kuskina ja yleensä en baarissakaan ole juonut kun 1-2 juomaa pohjien päälle. :p
  7. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Parhaalle ystävälle oli pakko kertoa että paksuna ollaan kun oli alunperin takoitus lähteä baariin tänäviikonloppuna vaan lähdenkin sit kuskiksi. Yksi työkaveri tietää.. Kävin vapaapäivänä kaupassa ja tää työkaveri sitten tokasi että ootko vauvantekohommiin ruennu, voihan kesäkilot ja turvotus...
  8. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Äsken soittelin neuvolaan, ensimmäinen käynti 31.8 lähineuvolassa ja 1.9 vielä lääkäriaika pääneuvolassa. Silloin pitäis laskujen mukaan viikkoja olla 7 ja risat. :)
  9. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Varsinaisia oireita ei mun mielestä edes ole vielä, mun lähes paperinsileä naama on tosin alkanut kukkimaan ja tää tuntuu melkein maailmanlopulta ja tuntuu et jatkuvasti pissattaa vaikka en normaalia enempää oo juonut :)
  10. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Minulla kans tuo tupakointi, loppui siihen paikkaan kun tuli kaks viivaa. Aamulla vielä mietin että käyn ensin tupakalla mutta pissahätä oli vahvempi tuntemus sillä hetkellä. :LOL:
  11. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    saapi lisäillä :)
  12. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Tää ketju on jääny mun osalta hiljaiseloon mutta nyt on iloisia uutisia kerrottavana. Aamulla nimittäin tein positiivisen testin ja laskurin mukaan nyt ois rv4+3 :love:
  13. Lumirinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Varovasti liittyisin joukkoon, tänä aamuna plussasin(kp35) kun menkat 4-5pv myöhässä. Laskurin mukaan olis 4+3. Neuvolaan päin ajattelin ensviikolla soitella. :love: Lumirinsessa / 20 / 1. lapsi / KAKS / 16.4.2017 (LA tulee varmasti vielä muuttumaan)
  14. Lumirinsessa

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/T0zxWH Kp35.. Kai se on uskottava! :eek::love::love:
  15. Lumirinsessa

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aamulla soittelin perhesuunnitteluneuvolaan että lähdetään nyt selvittämään että mikä on kun ei tärppää. Parin viikon päähän soittopyyntö hoitajalle kun hän on lomalla, saa nähdä miten pitkälle syksyyn menee että saan sitten jonkun ajan sinne. Mulla on yleensä hirveen korkea kynnys soittaa...
  16. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Juu päivitä vaan.
  17. Lumirinsessa

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Sieltäpä ne menkat tuli, eli kp1... :cry::poop:
  18. Lumirinsessa

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ja sieltähän ne menkat tuli eli kp1 saa päivittää.. :cry:
  19. Lumirinsessa

    Toiveena vauva 2017-2018

    En vielä uskalla hirveenä iloita tai innostua mutta nyt toivotaan että olis tärpänny tästä kierrosta, aamulla uutta tikkua uittamaan. (y):love:
  20. Lumirinsessa

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pitänee käydä hakemassa lisää testejä jos tässä nyt ei niitä menkkoja ala kuulua :)

Yhteistyössä