Hakutulokset

  1. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nennalii onpa ikävä kuulla. Jaksamisia. On varmaan yksilöllistä, että miltä punktio tuntuu ja endometrioosi varmaan vaikuttaa, mutta mulla oli aika kivuton kokemus. Toki oli melkoiset mömmöt, että nukuin parin tunnin koomat punktion jälkeen. Itselläni on täällä hymy herkässä, mutta silti vähän...
  2. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    OK. Kiva kuulla. Sain aamulla haamun ja mietin, että pitäisköhän olla jo vahvempi, jos plussa. Mulla kai pp11 nyt, jos lasken oikein.
  3. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Olen hämmästyksissäni lueskellut, kuinka valveutunutta porukkaa täällä on. Olen näköjään edennyt tässä asiassa aika laput silmillä, kun en oo ennen viime viikonloppua lukenut asiasta juuri mitään eikä mulle sairaalassakaan ole koko proseduuria selitetty. Punktio oli maanantaina enkä todellakaan...
  4. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos vastauksesta. Mulla on ollut koko päivän vähän vaikea hengittää, haukon henkeä ja voi olla, että sen takia sitten vähän huimaakin. Soitin varmuuden vuoksi klinikalle, mutta sanoivat, etteivät olon johtuvan hoidoista. Itse kyllä liitin sen niihin, koska ihan vieras tuntemus ja eilen...
  5. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi Deseo#hoidoissa2012#toinen(eka...
  6. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, Olen uusi täällä ja olisin kysellyt, että onko kellään tullut lievää hengenahdistusta ja huimausta Lutinuksesta? Mulla oli eilen ensimmäinen siirto. Yksi alkio saatiin siirtoon; pakkaseen ei valitettavasti selvinnyt yhtään ja nyt odotellaan. Täytän nuo tiedot tuonne myöhemmin.

Yhteistyössä