Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuiset 2019

    Täällä ilmoittaudun myös varovasti mukaan. Toista lasta odotellaan ja laskettuaika on 27.6. eli nyt on menossa 6+4. Olo on ollut aika huono Jo pari viikkoa, mutta kertaakaan en ole vielä oksentanut. Jännittää, että onkohan kaikki hyvin, sillä esikoisesta muistan oksentaneeni jo näillä viikoilla...
  2. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täällä myös kärsitään pahoinvoinnista samalla lailla kuin Viljaa. Mulla olo vaan pahenee iltaa kohti, edes syöminen ei oikein auta. Tai kyllä se ihan hivenen helpottaa oloa ainakin juuri sillä hetkellä, kun syö. Jennuli antaa hieman toivoa, että ehkä parin viikon päästä olo voisi mahdollisesti...
  3. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä oon myös miettinyt tuon doplerin hankkimista. Mietityttää vaan, että saanko sillä sitten vaan enemmän paniikkia aikaan. Olen nimittäin kauhea stressaaja ja voin vain kuvitella, mikä ahdistus nousee pintaan, jos niitä sydänäänia ei joku kerta kuulukaan. Toisaalta se voisi myös huojentaa tätä...
  4. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minäkään en ole keksinyt apukeinoja tuohon jatkuvaan huonoon oloon ja vellomiseen. Alkaa tosiaan jo väsyttää tämä, kun mulla alkoi tämä olo jo ennen plussaa. Oksentaa ei sentään tarvitse kovin usein. Nyt on ajoittain jo ollut hetkiä, kun ei olo ihan niin huono olo. Silloin käyn taas välittömästi...
  5. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Voi ei Sissiko. :( Toivotaan, että siellä on kuitenkin kaikki hyvin! Tuhruiluhan voi olla ihan normaalia ja jos ei kipujakaan ole.
  6. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Oireiden väheneminen ei varmaankaan ole huono merkki. Itse luultavasti alkaisin panikoida siinä vaiheessa, kum oireet loppuisivat kokonaan. :) Mulla oireet vaan pahenevat. Nyt on parin viikon verran ollut todella huono olo koko päivän. Kahtena edellisenä yönä olen myös nukkunut todella...
  7. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hyviä ultrakuulumisia täältä. :) Sydän siellä sykki hurjasti ja kokokin vastasi hyvin viikkoja. Tuulimunaa ei onneksi enää tarvitse pelätä, mutta tokikaan ei vielä turvallisilla vesillä olla. Kuluisipa aika nyt nopeasti! Mä juttelisin myös mielummin vielä täällä ja ehkä sitten np-ultran jälkeen...
  8. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Suuret pahoittelut täältäkin KolmasKerta3. Minullakin tosiaan todettiin tuulimuna viime syksynä nt-ultrassa. Silloin ei seurailtu hCg:n kehitystä, kun en käynyt varhaisultrassa eikä mitään siis osattu epäillä. Minulla oli vielä melko paljon pahoinvointia (en kyllä oksentanut) tuosta...
  9. E

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei vaan kaikille! Olen jo jonkun aikaa seuraillut tätä keskustelua taustalla ja ajattelin liittyä mukaan vasta varhaisultran jälkeen. Nyt kuitenkin panikoiduin Sissikon kokemuksesta. Sinähän kävit käsittääkseni Femedassa? Minulla on sinne myös aika varattuna ensi maanantaille, jolloin minulla...

Yhteistyössä