Hakutulokset

  1. L

    Mies haluaa erota, en selviä tästä

    Sitten vedät itsesi kiikkuun tai siistimpi tapa on ottaa yliannostus. Kannattaa vielä kertoa miehelle, että tapat itsesi jos hän kerran jättää sinut.
  2. L

    Mitä ajattelit kun luit 1v tytön tippuneen parvekkeelta Gran Canarialla?

    En mitään. Ei koskettanut minua. Elämässä sattuu ja taphtuu.
  3. L

    Äitiyslaki - oletko allekirjoittanut?

    Kannatan ja allekirjoitan. Lapsella on oikeus kahteen vanhempaan.
  4. L

    Mua v*tuttaisi jos olisin menettänyt neitsyyden yli 20-vuotiaana ja miehiä olisi ollut vain yksi

    Itseäni vituttaisi olla huora. Ennemmin olen elänyt näin. En koe jääneeni mistään paitsi vaikka menetin neitsyyteni 26v ja olen naimisissa miehen kanssa joka oli minulle toinen seksikumppani.
  5. L

    Söpön näköistä kun vanhoilla vielä rakkaus kukoistaa

    Ap ei taida saada kokea tuota onnea?
  6. L

    pestäänkö teillä hampaat ennen vai jälkeen aamupalan?

    Muuttaa se sen verran, että se pesee hampaat puhtaaksi. Joten kerta pesu vuorokaudessa hoitaa saman asian kuin normaalillaharjalla pesu kaksi kertaa. Oikeastaan et saa edes kahdella pesukerralla yhtä hyvää pesutulosta kuin sähköharjalla.
  7. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Sopivasti suolattua läskiä ei voita mikään. Se on kuin samenttia joka valuu pehmeästi kurkusta alas.
  8. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Ruiskuoreen kunnon läskiä sisään.
  9. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Läskikukosta tulee suussa sulava näin.
  10. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Tehdään ruistakina juuresta. Painellaan pohja sopivan paksuiseksi. Täytetään millä halutaan. Kunnon läskiä päällimmäiseksi ja taikinanreunat käännetään päälle. Käytetään niin kuumassa uunissa kuin vain saa. Otetaan pois kun on saanu väriä. Voidellaan, kääritään märkään voipaperiin ja foliota...
  11. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Toiset kun osaa leipoa ja kokata, toiset ilmeisesti ei.
  12. L

    +25 veenä miehen löytäneet

    Se sinulle suokoon.
  13. L

    +25 veenä miehen löytäneet

    Mies tiesi alusta asti, että haluan vain lapsen en häntä ja että hän saa häipyä elämästämme kun tulen raskaaksi. Olisi ollut omavalintansa olisiko tunnustanut vai olisiko lapsi jäänyt isättömäksi.
  14. L

    pestäänkö teillä hampaat ennen vai jälkeen aamupalan?

    Vain iltaisin. Meillä on käytössä lapsillakin sähköhammasharjat.
  15. L

    +25 veenä miehen löytäneet

    Itse olin tehnyt päätöksen, että jos en ole saanut lapsia ennen kuin täytän kolmekymmentä, en tee ollenkaan. Sain nuorimmaisen juurikin samana vuonna kun ylitun tuon rajapyykin. Etsin vain siittäjää, en puolisoa, mutta sainkin koko paketin.
  16. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Monikaan ei tee hyvää kuoritaikinaa ja ei osaa käyttää suolaa oikeaa määrää. Makua ei yleensäkään ole. Leipomoidenkukot on karmeimpia tekeleitä mitä on. Ohjetta minulla ei ole antaa, koska teen mututuntumalla enkä käytä ohjeita.
  17. L

    Mitä kissasi tekee juuri nyt?

    Maatuu ja todennäköisesti muutamat pieneliöt hajottavat sen ruumista.
  18. L

    Koulu kieltää Leijona riipuksen käytön lapsella!!!

    Tuon jutun äiti oli niin nolo, oikeasti! Kunnon white crash- mamma. Mieleen jäi ainoastaan, että toivottavasti joku muu opettaa hänen lapsilleen suvaitsevaisuutta kerran kotona ollaan rasistisia.
  19. L

    kuinka moni tykkää kalakukosta

    Vain itsetekemästäni, muut eivät osaa tehdä mitään kukkoja niin hyvin kuin minä.
  20. L

    +25 veenä miehen löytäneet

    No empä tullut laittaneeksi tuonne oikeaa ikääni. valitteluni, jos se sai sinut nyt sekaisin.

Yhteistyössä