Hakutulokset

1. an-na

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en tiedä mun kierrosta mitään, kun ehkäisy jätetty pari viikkoa sitten vasta pois, mutta erilaisia tuntemuksia ollu.. testi tänäaamuna siltikin nega. Plaah :(
  2. an-na

Voisin tähän vielä pinota omia tuntemuksia, kun kierrosta ei tosiaan mitään hajua. Ovistakaan en ole bongannut mutta terkkari vakuutteli, että se voi tulla jo viikon sisällä pillereiden lopettamisesta ja tyhjennysvuodosta huolimatta. 11.1 Pillerit jätetty pois 12.1 Pupuilua Sitten olikin...
  3. an-na

Uusi palstalainen täällä moikka! Pikkukakkonen toiveissa ja pillerit jätetty nyt tammikuussa muutama viikko sitten pois. Tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja nyt on kasa oireita. Mä oon jo hätäpäissäni testannut pari negaa, varmaan aivan liian aikaisin eli jos nyt kärsivällisesti odottaisin edes...
  4. an-na

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Uusi palstalainen täällä ja pikkukakkosta yritetään saada aluille. Pillerit jätetty muutama viikko sitten pois ja nyt pidetään peukut pystyssä, että tärppi on käynyt heti. Mitään tietoa luonnollisesta kierrosta ei ole, tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja nyt on ollut raskausoireita viikon...

Yhteistyössä