Hakutulokset

  1. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihan unohdin tulla kertomaan, oltiin eilen nt-ultrassa ja siellä kaikki hyvin :love::love: Pikkuinen oli jopa vähän isompi kuin ar-ultrassa mitattiin, mutta pysyttiin silti samassa LA:ssa. Turvotusta oli 0,7mm ja oli hyvin liikkuvainen tyyppi :) 13+1
  2. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hyvää uuttavuotta täältäkin! :) Voi jännää Jutska! Hurjasti tsemppiä sinne ultraan tänään <3 Todella toivon että siellä on kaikki hyvin. Ja tosi ihme juttu ettet päässyt suoraan ultraan naistenklinikan puolelta!! Tsemppiä Haavekesä ultran odotukseen!! Eiköhän siellä jo tuolloin jotain näy...
  3. Sissiko.

    Näetkö tässä ultrakuvassa kaksoset?

    Miten meni np-ultrassa?
  4. Sissiko.

    Sukupuolen arvuuttelua 13+6 NT ultrakuvista

    Tuohon aikaan tietääkseni sukupuolielin on vielä samanlainen molemmilla sukupuolilla. Mutta on olemassa nub-teoria (http://www.thegenderexperts.com/nub-theory.html) jonka perusteella sanoisin että tuo on poika :) Mutta tämä on vain villi veikkaus.
  5. Sissiko.

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Tsemppiä tiitu86 <3
  6. Sissiko.

    Löysinkin jo tuolta ryhmistä, sori :)

    Löysinkin jo tuolta ryhmistä, sori :)
  7. Sissiko.

    Hei apua! Mikä sen ryhmän nimi on? :D Pääsin eilen sinne, mutta nyt en löydä enää sitä...

    Hei apua! Mikä sen ryhmän nimi on? :D Pääsin eilen sinne, mutta nyt en löydä enää sitä facebookista kun en muista nimeä :D
  8. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Paljon onnea hipiti hyvistä kuulumisista! (y) Toivotaan että hematoomasta huolimatta kaikki sujuu hyvin!! Mä sain eilen hankittua dopplerin, ja sain äänet kuulumaan n. 20 etsinnän jälkeen :love: ihana jumputus! Eilen oli siis 10+1, eli aika samoihin aikoihin kun esikoisenkin aikaan. Olin kyllä...
  9. Sissiko.

    Moi! Mä voisin tulla heinäkuisten fb-ryhmään mukaan jos vielä mahtuu? :) Fb.stä löytyy nimellä...

    Moi! Mä voisin tulla heinäkuisten fb-ryhmään mukaan jos vielä mahtuu? :) Fb.stä löytyy nimellä Minna Tuusa (kuvassa meidän perhe).
  10. Sissiko.

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Voi kurjaa tiitu86 :( Tsemppiä jatkoon! Koska tutkimukset ovat?
  11. Sissiko.

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Onnea ja tervetuloa uusille tulokkaille! Mitäs tänne kaikille kuuluu? :) Onkohan jotkut jo käyneet nt-ultrassa...?
  12. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Jutska! Ja paljon tarrasukkia :love: Menisipä teillä kaikki hyvin tällä kertaa! Tsemppiä ninnananna! Toivottavasti on vaan ohimenevää.
  13. Sissiko.

    Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

    Tsemppiä! Kunpa kaikki olisi hyvin seurantaultrassa.
  14. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä tämän päivän ultriin! (y)
  15. Sissiko.

    Menkat ja Rtesti näyttää "Raskaana 2-3"

    Onnea raskaudesta! Digitestin viikkoihin en luottaisi, laatu mennyt huonommaksi eikä näytä välttämättä 3+, vaikka olisikin jo pidemmällä. Oireet ja muut kuulostavat siltä että kaikki hyvin, vaikka vuoto varmasti mietityttääkin. Ovishan on voinut tulla koska vaan, ei välttämättä voi laskea...
  16. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihana kuulla Annenna, paljon onnea! :) Voi kurja Hipiti, että alkoi kivut. Toivottavasti on taas jotain merkityksetöntä :( Omaan korvaan kuulosti oikein hyvältä tuo veriarvo. Onneksi pääset kohta ultraan!! Kiva kuulla ninnananna että kaikki menee hyvin! Tsemppiä ultraan (y) Huh KevätTähti...
  17. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä Annenna nt-ultraan tänään!
  18. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Pöh, kävin kirjoittamassa tänne eilen kännykällä, mutta ei näköjään ollut tullut läpi. Mutta, kävin siis eilen ultrassa. Pidättelin kyyneleitä jo kun istuimme alas miehen kanssa ja lääkäri kyseli perus kysymyksiä. Sitten kun tuli aika riisua, aloin kyynelehtimään. Voi miten paljon se hetki...
  19. Sissiko.

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Tervetuloa Golla! :) mäkin liityn vasta myöhemmin fb:hen. Niin ja onnea! Nopeasti vain kännykällä kirjoittelen: kävin tänään ultrassa. Aloin itkemään jo housuja riisuessa, pelotti niin että taas löytyyvain kuollut alkio. Mies oli onneksi mukana <3 Siellä oli ihana pikkuinen, näkyi jopa pienet...
  20. Sissiko.

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hipiti, miten kävi verikokeen kanssa? Saitko tänään tulokset? Tsemppiä minttumar!! Mulla myös tänään neljän tunnin päästä varhaisultra. Jännittää ihan älyttömästi ja oon ko enkisesti valmistautunut siihen ettei sieltä löydy mitään tai että ei vastaa kokoaan ollenkaan... huh. Rv7+6

Yhteistyössä