Hakutulokset

1. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Tervetuloa uusille! Gygnet, mä olen samanikäinen ensiodottaja kuin säkin. Mukavaa, että on muitakin meitä reilu kolmekymppisiä esikoistaan odottavia. Missä sairaalassa sä synnytät, haluatko kertoa? Mulla OYS ja LA 18.9. Mulla menee muuten mukavasti mutta edelleen etoo, ehkä kuitenkin hieman...
  2. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Ultrauutisia: siellä se näkyi, pikkuinen Pulla jonka syke lepatti vahvasti. Kokoa huimat 1 cm ja vastasi viikkoja. Minä ja mies molemmat haltioissamme, ihmeissämme ja onnessamme. Mikä ihana, aurinkoinen päivä tämä olikaan!
  3. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Allekirjoitus unohtui: Meksiko & Pulla 7+1! Jo kahdeksatta viikkoa mennään!
  4. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Heippa kaikki uudet ja onnittelut plussista sekä ihanista ultrauutisista! Mulla se rusehtava tuhru jäi lopulta tiistaille, sen jälkeen ei mitään ja raskausoireet ihan normaalit. Tuon pahoinvoinnin kanssa meinaa välillä kyllä loppua huumori, niin voimakkaasti etoo eikä mitään voi tehdä. En...
  5. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Täällä ollaan nyt vuorostaan vähän skitsona. Juuri eilen, kun tästä samasta itsekin täällä rauhoittelin, kävi sitten niin että vessapaperiin ilmestynyt valkovuoto oli osin rusehtavaa. Hyvin niukasti, mutta muutaman kerran silmällä havaittavissa. Siitä asti on nyt sitten ollut sekopäinen huoli...
  6. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Viljaa, mulla oli viikko sitten maanantaina täysin sama juttu (silloin rv 5+2). Heräsin täysin oireettomana, ei edes rintojen arastelua ja pelkohan se hiipi heti eikä lähtenyt ennen kuin töiden jälkeen hain apteekista raskaustestin, tein sen siltä istumalta ja mieli rauhottui kun edelleen yhtä...
  7. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Täällä on pahoinvointi kyllä nyt ollut muutaman päivän ajan aikamoinen. Etoo pitkin päivää mutta ei nyt sentään ole vielä tarvinnut oksentaa - tänään se ei kyllä kaukana ollut! Liikunta auttaa mulla. Vaikka treenaamaan lähtemisestä on tullut tympeämpää, koska huono olo, niin se on kyllä...
  8. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Voi että, haavelapsi, täällä sama homma! Järjetöntä arpomista välillä että onko tässä raskaana lainkaan, ja maanantaina pitikin hakea testi töiden jälkeen rauhoittelemaan mieltä. Nyt pari viimeistä päivää on kyllä ollut sen verran etova olo, että ei ole tarvinnut enää pohtia. Pahoinvointi on nyt...
  9. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Meici, mä huomasinkin tuolta etusivun listalta jo sinut, että hyvällä tsägällä ollaan synnärillä samaan aikaan. :) Tuosta digitestistä, mulla kävi samoin. Tein siis viikko sitten ti-aamuna jonkun ikivanhan OneStepin liuskatestin, johon tuli kontrolliviivaa haaleampi mutta selkeä plussaviiva...
  10. M

Syyskuun söpöläiset 2016

Hei, liityn joukkoonne, sillä jotenkin tuntuu, että tämä ihana ja ihmeellinen asia vaatii vertaistukea, samassa tilanteessa olevia, joille höpötellä asiasta, kun ei vielä muille oikein voi eikä uskalla. Tiedot listalle: Meksiko, 33v, LA 18.9., 1. lapsi, OYS Olen varmaankin vanhimpia...

Yhteistyössä