Hakutulokset

  1. N

    lyhyt luteaalivaihe?

    Kertokaa viisaammat tosta luteaalivaiheesta. Mulla oli ovis kp 13, ja tänään alkoi menkat dpo 10. Luteaali oli siis 9 päivää. Sehän liian lyhyt, vai? Mitkä lääkkeet, mikä lääkäri ja koska? Monenko kierron jälkeen ottavat vakavasti? Mitä lääkkeitä teille on määrätty (oon ymmärtänyt että terot tai...
  2. N

    liian lyhyt luteaalivaihe?

    Kertokaa viisaammat tosta luteaalivaiheesta. Mulla oli ovis kp 13, ja tänään alkoi menkat dpo 10. Luteaali oli siis 9 päivää. Sehän liian lyhyt, vai? Mitkä lääkkeet, mikä lääkäri ja koska? Monenko kierron jälkeen ottavat vakavasti? Mitä lääkkeitä teille on määrätty (oon ymmärtänyt että terot tai...
  3. N

    cerazeten lopetus

    Moikka Milloin teillä on alkanu kuukautiset tai milloin tullu ovis minipillereiden lopetuksen jälkeen? Kuinka pian ootte tullut raskaaksi? Laitoin aiemmin pitkän selostuksen oireista ja kaikkien mahdollisten tikkujen tuloksista mutta en ole saanut yhtään ainutta vastausta niin kysyn nyt...
  4. N

    ovulaatiotestin viiva ja sen haaleneminen

    Moikka Eli lopetin cerazette-minipillerit 20.8 samalla tuntui ovisnippailuja. (Olen aiemmassa raskaudessa tullut raskaaksi yhdestä ainoasta kerrasta, joka oli 5 päivää lopetuksen jälkeen) nyt yhdyntä 21.8, aloitin pregchekin ovistesteillä testailut, en bongannut kuin hailuroita. Tilasin sitten...

Yhteistyössä